آخرین وضعیت ثبت‌نام و عرضه خودروهای وارداتی
کد خبر: ۲۲۳۵۲ | تاریخ انتشار : ۱۰-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: تا شب گذشته حدود ۵۱هزار نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خرید خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت نام تا فردا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

به گزارش ماشین نیوز ؛مهدی ضیغمی در نشست خبری با تشریح آخرین وضعیت ثبت‌نام و عرضه خودروهای وارداتی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: تا شب گذشته حدود ۵۱هزار نفر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای خرید خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند که البته این موضوع به معنای ثبت نام قطعی نیست.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت اظهار داشت باید برخی مستندات  بعد از اینکه فرایند ثبت نام اولیه انجام شد بررسی شود و بعد اسامی برندگان قطعی را اعلام می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ثبت نام تا فردا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت گفت فعلاً مبحثی در رابطه با تمدید زمان ثبت نام اعلام نشده است ضمن اینکه امکان ویرایش و انصراف در سایت فراهم خواهد شد تا کسانی که میخواهند انصراف دهند قبل از انجام قرعه‌کشی انصراف خود را اعلام کنند.

براساس این گزارش ثبت‌نام خودروهای وارداتی از روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس Saleauto.ir  آغاز شده است، براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت متقاضیان خرید خودروهای واردتی باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کنند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=22352

دیدگاه شما

آخرین اخبار