تهران به البرز وصل می شود
کد خبر: ۲۲۵۳۴ | تاریخ انتشار : ۱۴-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه در سال آینده توسعه محلی را در دستور کار قرار دادیم و در بحث ترافیکی بسیار موثر است، گفت: پروژه اتصال غرب تهران به البرز اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛حمیدرضا حاجوی درخصوص افتتاح پروه عمرانی اتصال غرب تهران به البرز گفت: افتتاح دو پروژه محلی عمرانی در بخش کاج و گل‌ها و همچنین تقاطع‌های غیر همسطح همدانی و کاج را داریم که طول پروژه ۷۵۰ متر مربع است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه در حوزه بحران و نفوذ پذیری شهری است. امیدواریم که بتوانیم موضوع طرح آمایشی که طرح تفصیلی منطقه ۲۲ است را ملاک عمل قرار دهیم.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: در سال آینده توسعه محلی را در دستور کار قرار دادیم و در بحث ترافیکی بسیار موثر است.

حاجوی بیان کرد: این پروژه به جهت اتصال غرب تهران به البرز اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز و اقتصاد ارتباط مستقیمی با هم دارند، گفت: لذا اگر ساخت و ساز رونق پیدا کند اشتغال نیز افزایش پیدا می کند. ۱۵۲ حرفه مستقیم با ساخت و ساز در ارتباط است. ما به عنوان شهرداری وظیفه تسهیل گری داریم و در این راستا وظیفه اصلی ما صدور پروانه ساختمانی است.

حاجوی عنوان کرد: در تصمیمات اخیر شورای شهر نکته ای که وجود دارد تسهیل گری در بخش مصوبات ساخت و ساز است و زمینه های مناسبی را برای تسهیل در این حوزه انجام داده اند.

شهردار منطقه با ذکر این نکته که رویکرد اصلی ما شفاف سازی در این حوزه خواهد بود، افزود: هرچه ضوابط شفاف تر باشد یک گام جلو هستیم. هرچه تکنولوژی ساخت بالاتر می‌رود ضوابط باید به روزرسانی بشود.

وی در خصوص دفع فاصلاب بهداشتی منطقه ۲۲ و احداث تصفیه خانه‌های بهداشتی گفت: این مطلب یکی از نکاتی است درصدد هستیم تا در این حوزه برای شهروندان تسهیلاتی ایجاد کنیم. ۲۷ درصد از شهرداری منطقه ۲۲ تحت سیستم فاضلاب رفته و این به نسبت شهر تهران بسیار پایین است. در این حوزه زیرساخت‌هایی را باید فراهم می‌کردند و این قول را می‌دهیم که مسئله را از مجموع دستگاه ها پیگیری کنیم.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=22534

دیدگاه شما

آخرین اخبار