تویوتا در صدر فهرست بهترین فروش مجدد خودرو
کد خبر: ۲۳۸۱ | تاریخ انتشار : ۱۱-۱۲-۱۴۰۰ - ۷:۰۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت تویوتا باز هم در صدر فهرست بهترین فروش مجدد خودرو قرار گرفت.

به گزارش ماشین نیوز ؛به تازگی جوایز بهترین فروش مجدد خودرو Kelley Blue Book برای سال ۲۰۲۲ با هدف ارائه لیستی از وسایل نقلیه‌ای که پس از پنج سال مالکیت بیشترین ارزش را دارند، منتشر شده است.

این لیست ده مورد از بهترین‌ها در این زمینه را فهرست کرده و جالب اینجاست که هفت مورد از گزینه‌ها پیکاپ هستند.

  در صدر این لیست، خودروی تویوتا تاندرا جدید قرار دارد که پس از پنج سال مالکیت، ۷۰.۲ درصد از ارزش خود را حفظ کرده است. این بدان معنا است که خودروی تاندرا لیمیتد ۵۳۵۹۵ دلاری مدل ۲۰۲۲ در زمانی که صاحبش بخواهد آن را با یک خودروی جدید جایگزین کند، به طور بالقوه می‌تواند بیش از ۳۷۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد.

پس از تاندرا، جی ام سی سیرا مدل ۲۰۲۲ قرار دارد. این خودرو به طور متوسط، ۶۰.۸ درصد از ارزش خود را حتی پس از ۵ سال حفظ می‌کند. این عدد کمتر از آنچه Tundra ارائه می‌دهد، است، اما هنوز هم بسیار بالاتر از میانگین ۴۰ درصدی این صنعت است.

تویوتا تاندرا

پیکاپ‌های دیگر که در جوایز بهترین فروش مجدد KBB برای سال ۲۰۲۲ قرار دارند، تویوتا تاکوما، فورد ماوریک، فورد رنجر و جیپ گلادیاتور هستند. همه این خودرو‌ها پس از ۶۰ ماه، بیش از ۵۰ درصد ارزش خود را حفظ می‌کنند.

به طور کلی، تویوتا در صدر فهرست برند‌های KBB با بهترین ارزش فروش مجدد قرار دارد و برای پنجمین بار در شش سال گذشته این عنوان را از آن خود کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2381

دیدگاه شما

آخرین اخبار