استفاده BMW از واقعیت افزوده برای بازاریابی
کد خبر: ۲۴۳۸ | تاریخ انتشار : ۱۳-۱۲-۱۴۰۰ - ۸:۱۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت BMW به مشتریان این امکان را می‌دهد که با استفاده از واقعیت افزوده خودرو‌های برقی این شرکت را بررسی کنند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ویروس کرونا نحوه خرید و فروش خودرو‌های جدید را نیز تغییر داده است. اکنون گزینه‌های آنلاین بیشتری نسبت به همیشه وجود دارد و فروشندگان بیشتری از این فناوری استفاده می‌کنند.

واقعیت افزوده و فناوری‌های مرتبط به آن، به مشتری کمک می‌کنند تا بدون ورود به نمایندگی، جدیدترین مدل‌های یک برند را از نزدیک ببیند. جدیدترین شرکت خودروسازی که این فناوری را پذیرفته BMW است، که تجربه جدیدی از واقعیت افزوده دارد و به مشتریان اجازه می‌دهد دو خودروی الکتریکی خود را از نزدیک بررسی کنند.

تجربه AR BMW به مشتریان اجازه می‌دهد خودرو‌های BMW i۴ یا iX را به صورت دیجیتالی در هر محیط واقعی قرار دهند. با این حال، BMW با اجازه دادن به مشتریان برای بررسی دقیق وسایل نقلیه، یک گام جلوتر از بقیه حرکت می‌کند. این برنامه امکاناتی همچون باز و بسته کردن درها، تغییر رنگ بیرونی و بازی با عناصر روشنایی را فراهم می‌کند.

خودروی BMW

BMW در این پروژه با Google Cloud همکاری می‌کند. برای دیدن وسایل نقلیه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه گوگل را برای دستگاه‌های اندروید یا iOS خود دانلود کنید و به سایت bmwusa.com مراجعه کنید. سپس پیوندی را در آنجا پیدا خواهید کرد که باید روی آن کلیک کنید.

برچسب ها:, , , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2438

دیدگاه شما

آخرین اخبار