خودروی جدیدی از آئودی در حال توسعه
کد خبر: ۳۱۱۲ | تاریخ انتشار : ۲۶-۱۲-۱۴۰۰ - ۷:۴۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

تصاویر جدیدی خودروی آئودی A۳ را نشان می‌دهند که در حال آزمایش برای حضور در خیابان‌ها است.

به گزارش ماشین نیوز ؛Allroad در دنیای آئودی، به استیشن واگن‌هایی اطلاق می‌شود که کمی بلندتر از نسخه‌های استاندارد هستند و در مقایسه استحکام بیشتری دارند. خودرو‌های سری A۴ و A۶ نمونه این خودرو‌ها هستند، اما چند ماه پیش خبرنگاران یک مدل A۳ عجیب و غریب و بلند قد را پیدا کردند که به تازگی دوباره مشاهده شده است.

به تازگی CarSpyMedia تصاویری را از این خودرو منتشر کرده است. سطح استتار مانند مشاهدات قبلی به نظر می‌رسد و بر روی تغییرات در نمای جلو و عقب تمرکز دارد، البته طراحی چراغ‌های جلو و جلوپنجره شبیه به هم به نظر می‌رسند. در مورد فاسیا‌ها نیز، هنوز معلوم نیست که تغییرات بزرگتری در طراحی این خودرو جدید آئودی وجود دارد یا خیر.

هنوز اسم نهایی این خودرو مشخص نیست، اما احتمالا این خودرو همان A۳ باشد. شرکت آئودی در پنهان نگه داشتن جزئیات، کار خود را بسیار خوب انجام می‌دهد. تا کنون حتی درباره شایعات مربوط به این خودرو نیز چیزی نشنیده ایم، اما مطمئنا زمانی که اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست بیاید با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

خودروی جدید آئودی

در حالی که خودروی A۳ Sportback قطعاً طراحی واگنی دارد، اما می‌توان به راحتی استدلال کرد که برای دنیای کراس اوورها، مناسب‌تر است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3112

دیدگاه شما

آخرین اخبار