شگردهای جدید کلاهبرداری با نام امداد خودرو!
کد خبر: ۳۲۰۷ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس اتحادیه اتو سرویس و امداد خودرو تهران گفت: امدادگران غیرمجاز با دست‌کاری خودرو‌های پارک شده، اقدام به از کار انداختن خودرو کرده و سپس به عنوان امدادخودرو گذری به ساده‌ترین روش، اقدام به تعمیر خودرو کرده و دستمزد‌های کلان از مالک دریافت می‌کردند.

به گزارش ماشین نیوز ؛محسن فقیهی می گوید: در ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی مانند سال های قبل از کرونا، میزان کلاهبرداری ها در قالب امداد خودرو نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال خودرویی با کوچکترین عیب یابی را این کلاهبرداران به بهانه اینکه خودرو نیازمند تعمیرات اساسی است، موتور ماشین را پیاده و مبالغ بسیار زیادی از صاحب خودرو دریافت می‌کنند.

به گفته رئیس اتحادیه اتو سرویس، کارواش، پارکینگ و امداد خودرو تهران، متاسفانه دستگاه‌های نظارتی از تخلف امداد خودرو‌های غیر مجاز و کلاهبرداری آن‌ها خبر دارند، اما تا امروز اقدامی عملی انجام نداده اند حجم کلاهبرداری‌ها در حوزه امداد خودرو‌ها به حدی افزایش یافته که به نظر می‌رسد از فرط تکرار، به موضوع عادی و پذیرفته شده تبدیل شده است.

هم اکنون افزایش قارچ گونه شرکت‌های امداد خودرویی متفرقه در حالی است که مصرف‌کنندگان ایرانی حتی از خدمات امداد خودرو‌های رسمی که زیر نظر شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو فعالیت می‌کنند نیز راضی نیستند چه برسد به شرکت‌های متفرقه‌ای که هیچگونه نظارتی بر نوع عملکرد و خدمات آن‌ها وجود ندارد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3207

دیدگاه شما

آخرین اخبار