افزایش گارانتی محصولات ایران خودرو
کد خبر: ۳۲۴۷ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش گارانتی محصولات این گروه صنعتی، به سه سال و پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر طبق دستور رییس جمهوری خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ،دکتر مهدی خطیبی، گروه صنعتی ایران خودرو را خودروساز پیشگام کشور در اجرای بند دوم فرمان هفتم از هشت فرمان رییس جمهوری دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ که مزین به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است، گارانتی تمامی محصولات این گروه صنعتی، از دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش افزایش یافته است.
وی با بیان این که عزم ایران خودرو بر اجرای تمامی بندهای ابلاغی از سوی رییس جمهوری محترم متمرکز شده، تاکید کرد: از امسال نظارت‌های کیفی در زنجیره تامین ایران‌خودرو با حساسیت بالایی صورت خواهد گرفت و طبق دستور ابلاغی، از قطعات با کیفیت پایین در خطوط تولید استفاده نخواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: در صدد هستیم، با افزایش کیفیت محصولات، رهبری معظم، حضرت امام خامنه‌ای نیز دیگر دغدغه‌ای از سوی ایران‌خودرو برای عرضه محصول باکیفیت و رضایتمندی مشتریان نداشته باشند.

وی بر برنامه‌ریزی دقیق در مسیر ارایه محصول و خدمات شایسته به هموطنان تاکید کرد و گفت: شبکه تامین و مجموعه کارکنان ایران خودرو به دنبال ارایه محصول با کیفیت و ایمن به مشتریان عزیز هستند.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3247

دیدگاه شما

آخرین اخبار