هیچ خودروی دارای کسری قطعه در پارکینگ‌های جانبی ایران‌خودرو نگه‌داری نمی‌شود
کد خبر: ۳۷۱۱ | تاریخ انتشار : ۱۸-۰۱-۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سخن‌گوی گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن رد هر گونه شائبه نگه‌داری خودروهای دارای کسری قطعه در پارکینگ‌های جانبی گفت: طبق رویه های جاری در ایران خودرو، تمامی خودروهای کف پارکینگ در محوطه اصلی سایت های تولیدی این شرکت در سطح کشور نگه‌داری و برای رفع کسری مجددا وارد خط تولید شده و با نظارت کامل کیفی تکمیل و تجاری سازی می شوند و هیچ گونه درخواستی مبنی بر انتقال خودروهای دارای کسری قطعه به پارکینگ جانبی به پلیس راهور ارایه نشده است.

به گزارش ماشین نیوز ،بابک رحمانی تاکید کرد: ایجاد شبهه تخلیه پارکینگ مرکزی ایران خودرو در روز سیزدهم فروردین ماه و انتقال خودروهای دارای کسری قطعه به پارکینگ های جانبی بی پایه است. 
سخن‌گوی گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که کارگران پرتلاش این شرکت با همراهی تامین کنندگان توانسته اند در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تکمیل و تجاری سازی خودروهای دارای کسری را سرعت بخشند، گفت: فقط در روز سیزدهم فروردین ماه حدود ۴۵۰۰ دستگاه خودرو تکمیل و آماده عرضه به مشتریان شده است، ضمن آن که با تسریع در فرآیند حمل و تحویل، توانسته ایم هم زمان با تعطیلات و در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه امسال ۲۰ هزار دستگاه خودرو را حمل و تحویل مشتریان دهیم. 
رحمانی، کاهش تعداد تعهدات معوق را یکی از دستاوردهای اخیر ایران خودرو برشمرد و گفت: این تعداد از ۲۵ هزار دستگاه در اوایل بهمن ماه به ۱۵ هزار دستگاه در ۱۴ فروردین ماه کاهش یافته است. 
وی افزود: در همین حال با تسریع در روند تکمیل خودروهای ناقص، تعداد عرضه به بازار افزایش یافته است، به گونه ای که حمل و تحویل خودرو در دو ماهه پایانی سال گذشته، نسبت به ۱۰ ماهه قبل از آن به میزان ۱۷ درصد رشد داشته است که این میزان افزایش عرضه، بر خلاف سنوات گذشته مانع افزایش قیمت محصولات ایران خودرو در بازار شد و در برخی محصولات کاهش قیمت نیز رقم خورد. 
رحمانی گفت: تعداد خودروهای کف پارکینگ در اوایل بهمن ماه سال گذشته بیش از ۸۰ هزار دستگاه بود که در حال حاضر کاهش چشم‌گیری یافته است. 
سخن‌گوی گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که مجموعه کارکنان این گروه صنعتی با همدلی سازندگان و شرکت های تامین کننده، با تلاش جهادگونه و شبانه روزی به دنبال افزایش عرضه خودرو و ایجاد آرامش در بازار هستند، تاکید کرد: از تمامی انتقادهای سازنده‌ای که در مسیر دستیابی به اهداف و افزایش حداکثری رضایت مشتریان باشد، استقبال می کنیم.
وی افزود: گروه صنعتی ایران خودرو براساس منویات مقام معظم رهبری و فرامین رییس جمهوری محترم و مقام عالی وزارت صمت به دنبال عرضه خودروی با کیفیت و قیمت رقابتی به مشتریان است و در این زمینه برنامه های متنوعی را در دست اقدام دارد که نتایج آن برای مشتریان محترم ملموس خواهد بود.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3711

دیدگاه شما

آخرین اخبار