آغاز طرح نظارت بر اصالت قطعات یدکی سایپا
کد خبر: ۳۷۹۹ | تاریخ انتشار : ۲۱-۰۱-۱۴۰۱ - ۸:۰۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

طرح نظارت بر اصالت قطعات یدکی شبکه خدمات پس از فروش محصولات سایپا در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و تقلبی وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛مهدی روزبهانی؛ رئیس کمیته مبارزه با کالاهای تقلبی و قاچاق شرکت سایپایدک، گفت: مجموعه خدمات پس از فروش سایپا در راستای ارائه خدمات و قطعات با کیفیت به مشتریان و اطمینان از عدم وجود قطعات غیر شرکتی در سطح نمایندگی‌ها و عاملیت‌ها، بازرسی در سطح شبکه نمایندگی‌ها و عاملیت‌های فروش قطعه و عاملین تعمیراتی را آغاز کرده است.

او از عزم جدی و قاطع در برخورد با اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه تولید، توزیع و فروش قطعات یدکی تقلبی و قاچاق محصولات سایپا در بازار خبر داد و تصریح کرد: کیفیت قطعات یدکی در مجموعه خدمات پس از فروش سایپا تضمین های لازم را دارد بود و این قطعات در بسته‌بندی اصلی عرضه می‌شوند لذا تامین قطعات و فرآیند تولید مطابق استانداردهای سخت‌گیرانه است.

 روزبهانی تاکیدکرد: فرآیند کنترل کیفیت برای محموله‌های قطعات یدک در مبادی ورودی به انبارهای سایپایدک به دقت مورد بازرسی قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، محموله مردود می شود.

او ادامه داد: کلیه قطعات یدکی توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار گرفته و در صورت صدور گواهی مرغوبیت، قطعات قابل ارسال به انبار است.

رئیس کمیته مبارزه با کالاهای تقلبی و قاچاق شرکت سایپایدک با بیان اینکه نظارت و بازرسی سایپایدک در حوزه مبارزه با توزیع قطعات تقلبی و قاچاق مسبوق به سابقه بوده است، افزود: با ادامه بازرسی‌ها و همکاری با سازمان بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، راه هر گونه سوء استفاده از نام و برند سایپایدک را مسدود خواهیم کرد.

او اظهارداشت: طرح بازرسی و نظارت سایپایدک در مبارزه با توزیع قطعات غیر اصلی در بازار، در تمام استان ها آغاز شده و به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، طرح بازرسی و نظارت بر اصالت قطعات یدکی شبکه خدمات پس از فروش سایپا با حضور سیدمحمدرضا موسوی؛ مدیرعامل سایپایدک و محمدرضا موسویان؛ مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3799

دیدگاه شما

آخرین اخبار