در ایام نوروز ۸۳۸ نفر در تصادفات جان باختند
کد خبر: ۳۸۱۶ | تاریخ انتشار : ۲۱-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی
سردار هادیانفر:

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در نوروز ۸۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند که این نسبت به نوروز ۱۴۰۰ بیست و یک درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سردار هادیانفر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: در نوروز امسال ۸۳۸ نفر از هموطنانمان را در تصادفات جاده‌ای از دست دادیم و در نوروز ۱۴۰۰، هزار و ۶۱ نفر در تصادفات کشته شدند یعنی ۲۲۳ نفر کمتر از پارسال در جاده‌ها تلفات داده ایم.
وی گفت: در تعداد فقره تصادفات نیز ۲۶ درصد کاهش وجود دارد و در تعداد مصدومین نسبت به نوروز سال ۱۴۰۰ پانصد و ۹۰ نفر کاهش مصدوم به چشم میخورد یعنی حدود ۳ و ۳ دهم نیز در مصدومین کاهش را شاهد بودیم.
رئیس پلیس راهور ناجا ضمن تشکر از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در اطلاع رسانی به مردم در سفر‌های نوروزی افزود: مردم به جهت اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۲ سال گذشته به سفر نرفتند، اما به واسطه واکسیناسیون امسال شرایط متفاوت تری به وجود آمد و شرایط به گونه‌ای شد که سفر‌ها بیش از انتظار و پیش بینی‌ها بود.
سردار هادیانفر با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای عالی ایمنی، حمل و نقل و ترافیک که بعد از هشت سال برگزار شد افزود: امیدواریم این جلسات در سال ۱۴۰۱ تداوم داشته باشد.
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در سفر‌های نوروزی امسال و با توجه به افزایش حجم سفر‌ها بیش از ۹۵ درصد رانندگان در طرح نوروز قانونمدار بودند از مردم و رانندگان به خاطر همکاری خوبی که با پلیس و سایر دستگاه‌ها داشتند تشکر کرد.
وی همچنین از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس، هلال احمر، وزارت راه و ترابری، امداد خودرو‌ها و سازمان گردشگری نیز قدر دانی کرد.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=3816

دیدگاه شما

آخرین اخبار