ارتقای موتوری خودروی استالونه ۸۱۲ GTS منصوری
کد خبر: ۳۹۸ | تاریخ انتشار : ۲۰-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

موتور خودروی فراری استالونه ۸۱۲ GTS منصوری بهبود یافت و با تغییر رنگ همراه شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛گروه تیونینگ منصوری کار خود را بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهد. یک نمونه عالی برای مثال، خودروی استالونه است که یک تغییر تهاجمی از فراری ۸۱۲ GTS محسوب می‌شود که در مارس ۲۰۲۱ معرفی شد.

 نسخه نقره‌ای و آبی Stallone در مقایسه با جدیدترین نسخه منتشر شده منصوری خیلی جذاب نبود و برعکس، این مدل سال ۲۰۲۲ بسیار جذاب است. این خودرو، موتور V۱۲ را هنوز حفظ کرده و با رنگ نارنجی همراه با برخی از تزئینات سفید عرضه خواهد شد.

درست مانند نسخه نقره‌ای، خودروی استالونه منصوری با تعداد بی‌شماری از قطعات فیبر کربنی عرضه می‌شود که نمای جلویی را نسبتاً شلوغ نشان می‌دهد. طراحی ظاهری در قسمت عقب نیز یکسان است، در این قسمت یک بال بزرگ در سرتاسر قسمت عقب به همراه سیستم اگزوز چهارگانه دیده می‌شود.

خودروی استالونه ۸۱۲ GTS منصوری

البته این خودرو با قبلی، تفاوت‌هایی هم دارد. به جز تغییر رنگ، این خودروی نارنجی نیروی بیشتری را با موتور ۶.۵ لیتری خود تولید می‌کند و اکنون ۸۳۰ اسب بخار (۶۱۰ کیلووات) و ۵۴۶ پوند فوت (۷۴۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. به عبارت دیگر این خودرو نسبت به مدل قبلی ساخت منصوری ۴۱ اسب بخار اضافی (۳۰ کیلووات) و ۱۶ پوند فوت (۲۲ نیوتن متر) قدرت تولید می‌کند. این اعداد به ۸۱۲ GTS استالونه اجازه می‌دهد تا از صفر تا ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) را در ۲.۸ ثانیه بپیماید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=398

دیدگاه شما

آخرین اخبار