رولزرویس کالینان، آفرودر شد!
کد خبر: ۴۰۳۸ | تاریخ انتشار : ۲۵-۰۱-۱۴۰۱ - ۸:۱۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

این رولزرویس کالینان تیونینگ شده توسط دلتا ۴×۴ دارای یک کیت لیفت تعلیق به قیمت ۱۵ هزار یورو بوده که ارتفاع این خودرو را ۸۰ میلی متر نسبت به مدل استاندارد افزایش می دهد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ اگر مالک یک دستگاه رولزرویس کالینان ۳۰۰ هزار دلاری باشید، آیا اصلا اجازه می دهید چرخ های شاسی بلند سوپرلوکس شما جاده خاکی را لمس کند؟ آیا اصلا این رولزرویس کالینان را به آفرود و بیراهه می برید؟

رولزرویس کالینان، آفرودر شد!

بله اگر بخواهید شو آف کنید و ثروت خود را به رخ دیگران بکشید! برای اینکه نشان دهید یک فرد فوق ثروتمند هستید راه های زیاد وجود دارد که یکی از این راه ها خرید یک دستگاه رولزرویس کالینان تیونینگ شده توسط تیونر آلمانی دلتا ۴×۴ به منظور افزایش قابلیت آفرود و بیراهه نوردیست.

رولزرویس کالینان، آفرودر شد!

 این رولزرویس کالینان تیونینگ شده توسط دلتا ۴×۴ دارای آهن کشی در اطراف کابین بوده که در صورت واژگونی در آفرود و بیراهه نوردی از محفظه کابین محافظت می کند. ضمن اینکه شش پروژکتور نقطه زن روی این آهن کشی های اطراف کابین نصب شده اند. با شخصی سازی گلگیرهای جلو امکان نصب اسنورکل برای تنفس بهتر پیشرانه فراهم شده و ورودی اسنورکل درست در کنار سقف قرار دارد. واقعا چطور توانستند با این سوپراسیووی لوکس چنین کاری را کنند؟!

رولزرویس کالینان، آفرودر شد!

روی سقف این رولزرویس کالینان یک باربرند فلزی یا همان روف راک نصب شده که چهار پروژکتور دیگر به آن متصل شده است. ضمن اینکه روی این باربند ابزار کاربردی دیگری مانند صفحه های ریکاوری، مخزن سوخت زاپاس و بیل هم قرار دارند. همچنین یک چادر کمپینگ نیز روی سقف این رولزرویس کالینان تعبیه شده که می توان یک شب اقامت را روی سقف یک سوپراسیووی ۳۰۰ هزار دلاری در طبیعت تجربه کنید!

رولزرویس کالینان، آفرودر شد!

در زیر بدنه رولزرویس کالینان، صفحه های محافظی را برای محافظت از قسمت های فنی در مقابل ضربات احتمالی از سطح زمین نصب کرده اند تا با خیال راحت این رولزرویس را به چالش بکشید.

مشخصات فنی

این رولزرویس کالینان تیونینگ شده توسط دلتا ۴×۴ دارای یک کیت لیفت تعلیق به قیمت ۱۵ هزار یورو بوده که ارتفاع این خودرو را ۸۰ میلی متر نسبت به مدل استاندارد افزایش می دهد. این رولزرویس کالینان دارای رینگ های ۲۰ اینچی و همچنین تایرهای ۳۳ اینچی میکی تامپسون آفرودیست که قیمت همین ست رینگ و لاستیک ۱۵ هزار یورو یعنی معادل یک تویوتا یاریس است! گلگیرهای حجم پردازی شده و عریض تر این خودرو امکان نصب این لاستیک های بزرگ را فراهم کرده اند که قیمت همین گلگیرها نیز ۱۴ هزار یورو اعلام شده است. با تمام این قطعات می توان گفت که رولزرویس کالینان آفرودی تیونینگ شده توسط دلتا ۴×۴ حدود ۱۵ سانتی متر نسبت به نسخه استاندارد ارتفاع بیشتری دارد.

رولزرویس کالینان، آفرودر شد!

دلتا ۴×۴ گفته که کیت کامل تیونینگ این رولزرویس کالینان قیمتی معادل ۱۶۵ هزار دلار داشته که البته به این قیمت باید ارزش بالای ۳۰۰ هزار دلاری هر دستگاه رولزرویس کالینان را هم اضافه کرد. رولزرویس کالینان کمک زیادی به این خودروساز بریتانیایی برای افزایش تیراژ فروش سالانه کرد. این شرکت در سال ۲۰۲۱ رکورد جدید تولید ۵۵۸۶ خودرو را به ثبت رساند که به لطف موفقیت چشمگیر رولزرویس کالینان و نسل جدید رولزرویس گوست حاصل شد.

رولزرویس کالینان، آفرودر شد!

رولزرویس کالینان دارای یک پیشرانه ۶.۷۵ لیتری ۱۲ سیلندر V شکل با دو توربوشارژ است که در حالت استاندارد قادر به تولید ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور در دور بسیار پایین ۱۶۰۰ است!

رولزرویس کالینان، آفرودر شد!

دلتا ۴×۴ متخصص شخصی سازی انواع خودرو برای افزایش قابلیت های آفرودیست. به عنوان مثال این کمپانی پروژه تیونینگ سوزوکی جیمنی و نصب اکسل های پرتال و قفل دیفرانسیل را برای این شاسی بلند کوچک ژاپنی در کارنامه دارد. همچنین یک نسخه آفرودی برای سوپراسپرت پورشه ۹۱۱ نیز توسعه داده است! همچنین یک نسخه هیولا و آفرودی از پیکاپ فولکس واگن آماروک توسعه داده که ارتفاع این پیکاپ را ۲۵۰ میلی متر نسبت به نسخه استاندارد بیشتر کرده بود!

رولزرویس کالینان، آفرودر شد!

 منبع:خودرو نویس
برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4038

دیدگاه شما

آخرین اخبار