خودروی نیرو ۲۰۲۳ کیا به زودی عرضه می‌شود
کد خبر: ۴۱۴۰ | تاریخ انتشار : ۲۸-۰۱-۱۴۰۱ - ۷:۱۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

انتظار می‌رود، خودروی برقی نیرو ۲۰۲۳ اواخر تابستان امسال به بازار‌ها عرضه شود.

به گزارش ماشین نیوز ؛روز چهارشنبه، شرکت خودروساز کیا اعلام کرد که اواخر تابستان امسال خودروی جدید نیرو ۲۰۲۳ به بازارهای جهانی  عرضه می‌شود. این خودرو الکتریکی است و به عنوان خودروی هیبریدی (HEV) و هیبریدی پلاگین در دسترس خواهد بود.

  این خودرو، باتری ۶۴.۸ کیلووات ساعتی را به کاربران ارائه می‌دهد که یک موتور ۱۵۰ کیلووات (۲۰۱ اسب بخار) با برد ۲۵۳ مایل را تامین می‌کند. اتومبیل نیرو ۲۰۲۳ در اتصال سطح ۳ (شارژ سریع DC)، می‌تواند ۱۰ تا ۸۰ درصد را در کمتر از ۴۵ دقیقه شارژ کند و در شارژر سطح ۲، همان عملیات کمتر از ۷ ساعت را انجام دهد.

نسخه HEV یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر را با یک موتور الکترونیکی ۳۲ کیلووات جفت می‌کند که مجموعا ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ پوند فوت گشتاور با ۵۳ مایل بر گالن و برد تخمینی ۵۸۸ مایل تولید می‌کند. همچنین PHEV اندازه موتور الکترونیکی همراه را دو برابر کرده و به ۶۲ کیلو وات می‌رساند و در مجموع ۱۸۰ اسب بخار و ۱۹۵ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

خودروی نیرو ۲۰۲۳ کیا

براساس گزارش‌ها، این خودرو محیطی متمرکز بر فناوری را در همه پیکربندی‌ها، از جمله نمایشگر دوگانه اطلاعات سرگرمی، نمایشگر اختیاری Head-Up، پشتیبانی از Apple CarPlay/Android Auto و همه موارد ویژگی‌های ADAS مانند هشدار‌های برخورد رو به جلو، کمک حفظ خطوط و مجموعه‌ای از آلارم‌های هشدار تصادفی. را به کاربران ارائه می‌کند. خودروی نیرو ۲۰۲۳ دارای سیستم صوتی Harman/Kardon با هشت بلندگو اختیاری است.

گفته شده، این شرکت، برای حالت رانندگی جدیدی علاوه بر حالت‌های استاندارد Sport و Eco، تنظیمات منطقه سبز به طور خودکار HEV و PHEV را در مناطق مسکونی یا مدارس و بیمارستان‌های مجاور به حالت تمام برقی تبدیل می‌کند. همچنین خودروی جدید کیا از همان شارژ دوطرفه V۲L که در EV۶ وجود دارد، بهره خواهد برد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4140

دیدگاه شما

آخرین اخبار