فروش شاهین بدون قرعه‌کشی
کد خبر: ۴۲۷۲ | تاریخ انتشار : ۳۰-۰۱-۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

گروه خودروسازی سایپا در حالی برای بار دوم در این هفته طرح فروش فوق‌العاده برگزار می‌کند که این بار قرار است شاهین را با قیمت قطعی و تحویل حداکثر ۹۰ روزه بدون فرآیند قرعه‌کشی عرضه کند. این طرح از ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛به دنبال بحث‌های اخیر پیرامون حذف قرعه‌کشی خودرو که از دی ماه سال گذشته مطرح شد و این روزها نیز بسیار داغ شده است، اکنون سایپا قصد دارد برای اولین بار فروش خودرو شاهین بدون محدودیت قرعه‌کشی را اجرایی کند.

این طرح از ساعت  ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تاز مان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان این محصول سایپا می‌توانند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی saipa.iranecar.com  درخواست خود را ثبت و اقدام به خرید کنند.

با توجه به اینکه این طرح در قالب فروش‌های فوق‌العاده اجرایی می‌شود طبق روال موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز در نظر گرفته شده و قیمت خودرو قطعی معادل ۳۴۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است.

این خودرو تنها با رنگ سفید عرضه می‌شود.

طبق اعلام سایپا در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودروها در موعد مقرر، بر اساس قرارداد معادل ۳۶ درصد سود سالانه (سه درصد ماهانه) خسارت تاخیر بصورت روزشمار محاسبه و پرداخت خواهد شد.

 این برای بار دوم در هفته جاری است که سایپا اقدام به اجرای طرح فروش فوق‌العاده کرده است. روز گذشته این گروه خودروسازی اولین طرح فروش فوق‌العاده خود در سال ۱۴۰۱ با عرضه چهار محصول و بصورت همزمان سه محصول (ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی و تیبا SX موتور M۱۳) را در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادران دارای دو فزند و بیشتر اجرایی کرد.

 

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4272

دیدگاه شما

آخرین اخبار