وزیر صمت دنبال تحول در صنعت خودرو است
کد خبر: ۴۶۰۴ | تاریخ انتشار : ۰۷-۰۲-۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزیر صمت در صنعت خودرو عنوان کرد: وزیر صمت از وزرای خوب دولت سیزدهم و دارای ایده های تحول آفرین در صنعت خودرو است.

به گزارش ماشین نیوز ؛منصور شکرالهی در ارتباط با فرمان رییس جمهور مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ و ایجاد ساز و کارهای لازم برای تولید یک خودرو در مقیاس اقتصادی اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال تحت عنوان«تولید،دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری که به درستی از سوی ایشان تعیین شده است تاکید رییس جمهور بر افزایش تولید خودرو نیز در راستای تحقق شعار سال بوده است.

وی تاکید کرد: مجلس به تحقق هشت فرمان صادر شده از سوی رییس جمهور که به منظور تحول در صنعت خودرو پیش بینی شده کمک کرده و بر آن نظارت خواهد داشت.

نماینده مردم فاریاب، منوجان و کهنوج در مجلس یادآور شد: در حال حاضر صنعت خودرو بیش از هر چیز نیازمند رقابت است چرا که ایجاد رقابت با تکیه بر توان بومی سازی می تواند موجب تحول در صنعت خودرو شود.

شکرالهی ضمن استقبال از اقداماتی که در راستای تحقق هشت فرمان ابلاغ شده از سوی رییس جمهور در دستور کار خودروسازان قرار گرفته، عنوان کرد: مجلس از اقدامات خودروسازان استقبال کرده و در عین حال بر عملکرد آنها نظارت خواهد کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به عملکرد وزیر صمت در صنعت خودرو اظهار داشت: وزیر صمت از وزرای خوب دولت سیزدهم و دارای ایده های تحول آفرین در صنعت خودرو است.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4604

دیدگاه شما

آخرین اخبار