مدیرعامل کروز روز کارگر را تبریک گفت
کد خبر: ۴۷۶۷ | تاریخ انتشار : ۱۱-۰۲-۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

به مناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز کارگر، مهندس نادر عبدالحسینی سخا مدیر عامل شرکت صنایع تولیدی کروز پیام تبریکی خطاب به همه پرسنل شرکت کروز صادر کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛همکاران محترم شرکت صنایع تولیدی کروز
سلام علیکم؛
به فرموده امام راحل(ره) کارگران به حق ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها هستند. حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.
اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنایع تولیدی کروز افتخار می کنم که امروز در خدمت شما کارگران عزیز هستم، امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام گذاری شده است و صحنه گردان و محور اساسی تحقق این شعار همانند سالیان گذشته شما کارگران عزیز هستید، بتوانیم این شعار را به خوبی محقق کنیم.
خداوند سبحان را شاکریم که در شرکت صنایع تولیدی کروز، جمع ۱۲هزار نفری از زنان و مردان با اراده، با اخلاق و پرتلاش گرد هم آمده‌اند تا به عشق آبادانی و بالندگی خانواده بزرگ ایران زمین، با اراده ای پولادین و همتی مضاعف، شبانه روز تلاش کنند تا مسیر تولید و توسعه در حوزه داخلی سازی قطعات خودرو محقق گردد.
باردیگر ضمن تبریک روز جهانی و هفته کار و کارگر برای بزرگداشت مقام والا و ارزشمند کارگران و تقدیر از زحمات و تلاش‌های این قشر مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی و تحقق زمینه بالندگی و ارتقاء ظرفیت‌های کشور، از خداوند بخشنده و مهربان، برای شما عزیزان آرزوی سلامتی دارم.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=4767

دیدگاه شما

آخرین اخبار