تولید لباس‌های دوچرخه‌سواری با قابلیت مدیریت گرما
کد خبر: ۶۰۲۴ | تاریخ انتشار : ۰۴-۰۳-۱۴۰۱ - ۷:۲۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه محصولات ورزشی با استفاده از گرافن لباس‌هایی تولید کرده است که امکان مدیریت گرما را در طول مسابقه و تمرینات دارد و به خنک شدن دوچرخه‌سوار کمک شایانی می‌کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛شرکت Q ۳۶.۵ لباس‌های دوچرخه‌سواری با گرافن را روانه بازار کرد. این شرکت که تولیدکننده لباس‌های دوچرخه‌سواری پیشرفته است، خط تولیدی از پیراهن‌های دوچرخه‌سواری را راه‌اندازی کرده است که گرافن را در پارچه ادغام می‌کند.

گفته می‌شود که خط تولید “Clima Jersey” از پارچه پلی استری آغشته به گرافن ساخته شده است و از ویژگی‌های رسانایی و اتلاف گرما گرافن برای مدیریت گرما در لباس استفاده می‌کند و به کاربر کمک می‌کند در طول تمرینات و رقابت‌های سخت و نفس‌گیر خنک و خشک بماند.

این لباس دوچرخه‌سواری نانویی تنها ۱۰۵ گرم، وزن دارد، Q ۳۶.۵ می‌گوید که این پیراهن از پیشرفته‌ترین فناوری بهره‌مند است.

این اولین بار نیست که از گرافن برای تولید منسوجات ورزشی استفاده شده است، مواد پیشرفته گرافن ورسارین نیز در حال تولید چنین لباس‌هایی است. این گروه مهندسی پیشرفته مستقر در استاورتون مدت‌هاست در حال تولید محصولات بافته شده با گرافن است و در این مسیر، قرارداد‌های مختلفی را به امضا رسانده است که از توافق‌نامه توسعه محصول با وزارت دفاع گرفته تا ماسک‌های صورت، از جمله فعالیت‌های ورسارین بوده است. این شرکت در مرحله بعد فعالیت‌های خود، طیف وسیعی از کالا‌های ورزشی را در دستور کار تولید قرار داده است. اولین لباس‌های تولید شده با گرافن قرار است در این ماه تحویل مشتریان داده شوند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6024

دیدگاه شما

آخرین اخبار