بی ام و iX M60 سال ۲۰۲۳ معرفی شد
کد خبر: ۶۲۳۷ | تاریخ انتشار : ۰۸-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

بی ام و آخرین جزئیات از iX M60 سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛شاسی بلند iX M۶۰ را می توان یکی از پیشرفته ترین خودروهای الکتریکی بی ام و به شمار آورد. این خودرو ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه xDrive۵۰ دارد که از جمله آنها می توان به قدرت اشاره کرد.

این خودرو با پیشرانه ۵۳۲ اسب بخار قدرت و ۷۴۹ پوند فوت گشتاور ارائه می شود که نسبت به xDrive۵۰ همراه با افزایش ۱۶ اسب بخاری و ۱۸۵ پوند فوت گشتاور همراه است.  تخمین زده می شود M۶۰ باید ۰.۷ ثانیه طول بکشد که از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

شایعاتی وجود دارد که قرار است یک M۷۰  هم برای سال ۲۰۲۴ رونمایی شود، اما در حال حاضر M۶۰ برترین خودرو  iX به شمار می رود. این نسخه از iX با قیمت ۱۰۶ هزار و ۹۵ دلار با جهش بیش از ۲۰ هزار دلار نسبت به iX xDrive۵۰ با ۸۴ هزار و ۱۹۵ دلار به فروش می رسد.

M۶۰ به عنوان یک گزینه ارزان‌تر از مشخصات نسخه پایه ۱۱۴ هزار و ۹۹۰ دلاری مدل X دو موتور چهارچرخ متحرک (AWD) است. M۶۰ به عنوان یک ماشین دو موتوره AWD وارد بازار خواهد شد.

این خودرو دارای یک پشت آمپری دیجیتال ۱۴.۹ اینچی و صفحه نمایش چندرسانه‌ای ۱۲.۳ اینچی است؛ این خودرو توسط نسل هشتم سیستم کنترل BMW iDrive مدیریت می شود که می تواند از اینترنت ۵G پشتیبانی کند. بی ام و قیمت این خودرو را منتشر نکرده و جزئیاتی در مورد تمام تجهیزات استاندارد و اختیاری این شاسی بلند اعلام نکرده است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6237

دیدگاه شما

آخرین اخبار