بی ام و سری ۵ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد
کد خبر: ۶۳۹ | تاریخ انتشار : ۲۵-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

بی ام و سری پنج، برای سال ۲۰۲۲ با امکاناتی جدید به نمایش در آمد.

به گزارش ماشین نیوز ؛بی ام و سری پنج، برای سال ۲۰۲۲ با امکاناتی جدید به نمایش در آمد. این مدل به صورت استاندارد با دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود و با سیستم چهار چرخ متحرک موجود است. بسته Convenience موجود دارای امکاناتی مانند صندلی‌های جلو گرم شونده و درب صندوق عقب برقی است.

بی ام و سری ۵ سال ۲۰۲۲ دارای یک پیشرانه توربو چهار سیلندر و یک پیشرانه پلاگین هیبریدی است.

 

بی ام و سری ۵ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد

 

 

هر دو چهار سیلندر در ۵۳۰i و شش سیلندر در ۵۴۰i نرم، قدرتمند و کارآمد هستند. برای سال ۲۰۲۱، پیشرانه ۵۴۰i کمی تقویت می‌شود. هر کدام با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود که به طور مستقیم و سریع آن را تعویض می‌کند و از قدرت موجود حداکثر استفاده را می برد.

 

بی ام و سری ۵ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد

صندلی‌های استاندارد ممکن است چندان راحت نباشند، اما همچنان می توان آن‌ها را به ۱۶ روش تنظیم کرد. فضای صندوق عقب بزرگ BMW با آنچه که رقبای آن ارائه می‌دهند برابری می‌کند و شش چمدان دستی در آنجا جای می گیرد.

 

بی ام و سری ۵ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد

 

 

کابین به خوبی طراحی شده است اما در مقایسه با کابین رقبا تا حدی ضعیف است. همچنین برای سرنشینان عقب جادار است و دارای مقدار قابل توجهی از فناوری است. صندلی‌های جلوی ۲۰ جهته اختیاری در دسترس است و به هر شکلی که بتوان تصور کرد تنظیم می‌شوند و ساعت‌ها راحتی را فراهم می‌کنند.

 

 

بی ام و سری ۵ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد

 

کابین فاقد محفظه‌های ذخیره سازی است. برای جا دادن بسته باتری، ۵۳۰e پلاگین هیبریدی چهار فوت مکعب فضای صندوق عقب کمتری نسبت به مدل‌های غیرهیبریدی دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=639

دیدگاه شما

آخرین اخبار