انتصاب مدیرعامل گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو
کد خبر: ۶۴۶۵ | تاریخ انتشار : ۱۲-۰۳-۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، احمد رویایی به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (ایکیدو) منصوب شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، به عنوان نهاد مالی و یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های کشور با هدف سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تولیدی، تجاری و پولی در زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن سرمایه گذاری در برخی شرکت های تولیدی مجموعه و قطعه سازی صنعت خودرو، به سرمایه گذاری در بخش هایی از جمله لیزینگ و بیمه اقدام کرده است تا ضمن تنوع بخشی به پرتفوی سرمایه‌گذاری خود، به کاهش ریسک سرمایه گذاری تک بخشی نیز بپردازد.
رویایی، مدیرعامل جدید این مجموعه، از مدیران با سابقه و دارای مدرک کارشناسی مواد و متالوژی از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.
وی مدیرعاملی شرکت چند وجهی فولاد خوزستان، مدیرعاملی شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین‌کو و مدیرعاملی شرکت اروند کک ایرانیان را نیز عهده دار بوده است.
رییس هیات مدیره شرکت صنایع ریخته گری چدن ایران خودرو، رییس هیات مدیره شرکت صنایع آلومینیوم ایران خودرو، عضو هیات مدیره شرکت فراگستر ایرانیان ایران خودرو نیز بخش دیگری از کارنامه حرفه ای وی است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=6465

دیدگاه شما

آخرین اخبار