خودروی BMW M ۴ CSL به تصویر کشیده شد
کد خبر: ۹۴۷ | تاریخ انتشار : ۰۳-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

عکس‌های جدید BMW M ۴ CSL از نزدیک طراحی این خودرو را نشان می‌دهند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ اواخر سال گذشته، مارکوس فلاش مدیرعامل سابق بخش M شرکت BMW اظهار داشت که طراحی خودروی M۴ CSL جدید یک راز است.

 نمونه‌های اولیه متعددی از این خودرو توسط دوربین‌ها ثبت شد و در اوایل ژانویه، BMW گفت که یک مدل نسخه ویژه از آن در اواخر امسال عرضه می‌شود. اما CSL نهایی به طور رسمی توسط BMW تایید نشده است.

با این حال، عکس‌های جاسوسی جدید برای اولین بار برند CSL را آشکار می‌کنند. یک خودروی آزمایشی M۴ در جایگاه سوخت‌گیری توسط شخصی شکار شد.

هنگامی که راننده در را باز می‌کند، دوربین روی صندلی زوم می‌کند که نشان می‌دهد در مقایسه با مدل استاندارد کمی متفاوت به نظر می‌رسد و در پشت صندلی نیز یک لوگوی CSL وجود دارد.

خودروی BMW M۴ CSL

روی بدنه خودرو، شاهد همان پوشش استتاری هستیم که نمونه‌های اولیه دیگر را می‌پوشاند، اما با توقف خودرو تغییرات در نمای جلو و عقب به راحتی قابل تشخیص است. ناگفته نماند ساختار جلوپنجره و منافذ در سپر پایین، به صورت واضح مشخص است.

خودروی M۴ CSL

در عقب، روکش هنوز تشخیص تغییرات در چراغ‌های عقب را دشوار می‌کند. سپر عقب نیز با اگزوز‌های چهارگانه شبیه مدل M۴ استاندارد به نظر می‌رسد، اما ممکن است تغییرات جزئی در دیفیوزر آن وجود داشته باشد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=947

دیدگاه شما

آخرین اخبار