خودروی مجازی مرسدس بنز معرفی شد
کد خبر: ۱۳۱۷۱ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

هر خودرو که تولید می‌شود در ابتدا کار خود را به عنوان یک مدل مفهومی آغاز کرده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛ امروزه، کامپیوترها می‌توانند کانسپت‌های خیالی را با واقع‌گرایی باورنکردنی طراحی کنند و در طول چند سال گذشته بسیاری از خودروسازان مدل‌های دیجیتالی را برای بازی‌های ویدیویی مانند گرن توریسمو طراحی کرده‌اند. با این حال، خودرویی که در این مطلب می‌بینید برای استفاده در یک بازی نیست. در واقع، خودروی مجازی مرسدس بنز حتی نام رسمی هم ندارد.

خودروی مجازی مرسدس بنز معرفی شد

مرسدس بنز آن را خودروی نمایشی مجازی می‌نامد و همانطور که از نامش پیدا است، تنها در دنیای دیجیتالی وجود دارد. این اولین خودروی تمام‌مجازی این خودروساز است که به عنوان بخشی از سه‌گانه دیجیتالی پیرامون مسابقات جهانی لیگ آو لجندز ۲۰۲۲ ساخته شده است. این مدل همچنین حاصل همکاری مداوم مرسدس بنز و رایت گیمز، شرکت سازنده سری بازی‌های محبوب لیگ آو لجندز است.

خودروی مجازی مرسدس بنز معرفی شد

شاید بگویید این اولین اتومبیل مجازی مرسدس بنز نیست. نزدیک به ۱۰ سال پیش کانسپت مرسدس AMG ویژن گرن توریسمو ساخته شد که قابلیت رانندگی به صورت دیجیتالی در گرن توریسمو ۶ را داشت. با این حال، مرسدس در واقع یک نسخه واقعی از آن کانسپت را ساخته بود، اما اینبار قصد تولید این خودروی نمایشی دیجیتال را ندارد.

دلیل آن هم این است که خودروی مجازی مرسدس بنز چرخ‌های عادی ندارد. چرخ‌ها در گوشه‌ها با بدنه ادغام می‌شوند و یک کابین حبابی در وسط برای سرنشینان در نظر گرفته شده است. گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی مرسدس بنز، آن را تلفیقی از “طراحی اتومبیل واقعی و طراحی انیمیشنی” خطاب می‌کند و توضیح می‌دهد که بدون محدودیت در فضای مجازی، می توان مرزها را کنار زد.

همکاری خودروساز آلمانی و رایت گیمز به خودروی مجازی مرسدس بنز عجیب خلاصه نمی‌شود. از ۳ نوامبر در فینال جهانی در سن فرانسیسکو، عناصر طراحی لیگ آو لجندز در نمایشگر دیجیتال مرسدس EQS به نمایش گذاشته خواهد شد. این تجربه گیمینگ در نهایت از طریق سیستم MBUX مرسدس در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود.

در همین حال، یک مرسدس بنز EQS شاسی بلند وظیفه جابجایی جام قهرمانی سامنر در سراسر کشور را بر عهده دارد که قرار است در اوایل ماه نوامبر به برنده مسابقات قهرمانی لیگ آو لجندز اهدا شود.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13171

دیدگاه شما

آخرین اخبار