فروش خودرو در آمریکا کاهشی شد
کد خبر: ۱۳۳۰۳ | تاریخ انتشار : ۱۲-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

بر اساس گزارش‌ها شرکت‌های خودروسازی در سه ماهه سوم شاهد فروش ضعیفی در ایالات‌متحده بودند زیرا تولیدکنندگان همچنان با محدودیت‌های عرضه مقابله می‌کردند.

به گزارش ماشین نیوز ؛بخش خودرو با کمبود قطعات با مشکلات عرضه مقابله می‌کند که در ابتدا عمدتاً نیمه هادی‌ها را تحت تأثیر قرار داد و بعداً به سایر قطعات گسترش یافت.

تویوتای ژاپن در سه ماه اخیر ۷ درصد کاهش فروش داشته است و به بیش از ۵۲۶ هزار دستگاه رسیده است.

خودروساز آمریکایی فورد که انتظار می‌رود آمار فروش خود را روز سه‌شنبه اعلام کند، قبلاً هشدار داده بود که این شرکت احتمالاً به دلیل کمبود قطعات در میان مشکلات مداوم در زنجیره‌های تامین خود، سه ماهه را با ۴۵ هزار خودرو ذخیره خواهد کرد اما به نظر می‌رسد که وضعیت در جنرال موتورز در حال بهبود است که روند فروش بیش از ۵۵۵ هزار خودرو را کاهش داد و جهش ۲۴ درصدی را نسبت به سال قبل نشان داد.

جنرال موتورز جایگاه خود را به عنوان فروشنده برتر در بازار ایالات‌متحده حفظ کرد و گفت: تامین نیمه‌هادی بهبود یافته، تولید پایدار و بهبود موجودی نمایندگی‌ها به آن کمک کرد تا سهم بازار را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هیوندای افزایش فروش سه درصدی را گزارش کرد اما برندهای دیگری مانند هوندا و نیسان با کاهش شدید مواجه شدند. تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی که جزئیاتی از میزان فروش خود در ایالات‌متحده ارائه نمی‌دهد، اعلام کرد که بین جولای تا سپتامبر ۳۴۳ هزار و ۸۳۰ دستگاه خودرو در سراسر جهان تحویل داده است.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13303

دیدگاه شما

آخرین اخبار