جاده چالوس یکطرفه شد
کد خبر: ۱۳۳۳۰ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و مسیر جنوب به شمال حدفاصل آسارا تا نسا، کندوان تا ولی‌آباد و هزارچم تا مجلار دارای ترافیک سنگین است.

همچنین آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۳ تا انتهای مسیر (شهرستانک)، محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا، حد فاصل منظریه تا آب اسک و محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو،  محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حد فاصل بومهن تا دماوند و محدوده‌های پل سفید و زیرآب،  آزادراه تهران_پردیس محدوده ابتدای آزادراه ترافیک سنگین است.

در محور قدیم تهران – بومهن محدوده‌های پل جاجرود و مهرآباد و  آزادراه قزوین_رشت محدوده عوارضی قزوین و حد فاصل منجیل تا رودبار نیز ترافیک سنگین است.

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در آزادراه کرج_قزوین حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل حصارک و ترافیک سنگین در آزادراه تهران_ساوه محدوده نسیم‌شهر خبر داده است.

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13330

دیدگاه شما

آخرین اخبار