آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
کد خبر: ۱۳۳۳۹ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۷-۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد

به گزارش ماشین نیوز ، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و پایش‌های صورت گرفته شاهد ترافیک پرحجم و روان در آزادراه تهران – شمال حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر شهرستانک هستیم همچنین ترافیک محور هراز در  مسیر جنوب به شمال محدوده مشا، حد فاصل پلور تا سه راهی لاسم، آب اسک تا گزنک، وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده های الیمستان و بایجان نیز نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: ترافیک محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال حد فاصل گیلاوند تا دماوند و آزادراه قزوین – رشت حد فاصل منجیل تا رودبار نیز نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

وی با اشاره به ممنوعیت ترددی که پیش‌تر با توجه به بار ترافیکی نیمه سنگین در جاده چالوس اعمال شد، گفت: همچنان تردد وسایل نقلیه در محور چالوس در مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال حد فاصل بیلقان تا سرودار، درده تا نسا و کندوان تا سیاه بیشه مشاهده می‌شود.

به گفته وی ترافیک در مسیر آزادراه کرج – قزوین حد فاصل گلشهر تا پلیس راه مهرشهر پرحجم و روان است.

شیرانی در خصوص انسداد برخی محورهای مواصلاتی نیز گفت: کمربندی محمودآباد – فریدونکنار واقع در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداری در مسیر جنوبی (محمودآباد – فریدونکنار) مسدود است و در همین راستا تردد از داخل شهر انجام می‌شود. محورهای ریگان – ایرانشهر، لاسم – ارجمند و تهران – امامزاده داود نیز مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌کنیم که حتما پیش از آغاز سفر با شماره ۱۲۰ تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شوند و مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

 

منبع:ایسنا

........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=13339

دیدگاه شما

آخرین اخبار