پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت
کد خبر: ۱۴۶۱۰ | تاریخ انتشار : ۰۳-۰۸-۱۴۰۱ - ۷:۲۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی
قائم مقام مديرعامل سايپايدك خبر داد:

عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از پذیرش هنرجو در رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت خبر داد و گفت: قصد داریم با توسعه هنرستان‌های مهارتی، برای آینده خدمات پس از فروش نیروی متخصص تربیت کنیم.

به گزارش ماشین نیوز ؛ سعید تخته‌چیان با اشاره به اینکه چهار تخصص شغلی خدمات پس از فروش در نظام آموزشی کشور برای نخستین ‌بار توسط سایپایدک اضافه شده است، گفت: برای نخستین ‌بار چهار تخصص شغلی خدمات پس از فروش در نظام آموزشی کشور گنجانده شده است که مشاغل عملیاتی پذیرشگر، مسؤول انبار، تعمیرکار و امدادگر از جمله آنها است.

تخته‌چیان یادآور شد: تدوین و تدریس رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مقطع آموزشی متوسطه بر اساس تفاهم نامه و همکاری شرکت سایپایدک با وزارت آموزش و پرورش و مجوز رسمی شورای عالی آموزش و پرورش، به منظور تربیت نیروی انسانی مهارت محور در شاخه کار و دانش طراحی شده است.

او افزود: در سال تحصیلی جاری افتتاح این رشته در هر دو استان منتخب البرز (شهر کرج) و گیلان (رشت) با استقبال پرشور و قابل توجه خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان مواجه شده است.

تخته‌چیان یادآور شد: دانش آموزان این مراکز پس از اخذ دیپلم علاوه بر امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، امکان فعالیت در حوزه خدمات پس از فروش نمایندگی‌های مجاز سایپا را خواهند داشت. دانش‌آموزان این رشته بر اساس شایستگی، مهارت شغلی و ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و شرکت سایپایدک، پس از انجام مصاحبه و برگزاری آزمون ورودی در رشته خدمات پس از فروش تحصیل می کنند.

تخته‌چیان در ادامه یادآور شد:  همکاری در توسعه هنرستان‌های کار و دانش به منظور تربیت نیروی انسانی ماهر بخش‌های مختلف شبکه خدمات پس از فروش و تدوین رشته‌های مورد نیاز با رویکرد مهارت محوری در راستای توسعه و بهبود فضای کسب و کار، شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان خلاق و مبتکر با تأکید بر حمایت از تولید داخل و استفاده از تجارب و ظرفیت‌های مشترک شرکت سایپایدک و وزارت آموزش و پرورش صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است دروس رشته خدمات پس از فروش همچون دیگر رشته‌های وزارت آموزش پرورش در دو بخش عمومی و تخصصی برنامه‌ریزی شده و دانش‌آموزان در این رشته علاوه بر تعلیم دروس عمومی یکسان آموزش و پرورش، دروس تخصصی و مهارت محور را در مرکز آموزش شرکت سایپایدک طی خواهند کرد. فاز نخست تدریس رشته خدمات پس از فروش در سطح شبکه نمایندگی‌ها و شهرستان‌های دارای دفاتر منطقه‌ای شرکت سایپایدک اجرا خواهد شد و براساس نیازسنجی و سیاست‌های بلند مدت شرکت سایپایدک استمرار خواهد یافت.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=14610

دیدگاه شما

آخرین اخبار