ارتقای کیفی و افزایش تولید، دستاورد یک دهه تلاش گروه بهمن
کد خبر: ۱۴۸۹ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۱-۱۴۰۰ - ۹:۰۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

 با توجه به آن که ارتقای کیفیت محصولات در صنعت خودرو یکی از مهمترین دغدغه های سیاست کلان و حاکمیت در کشور است، گروه بهمن به عنوان بزرگترین شرکت خودروساز خصوصی کشور بعد از واگذاری به بخش خصوصی توانسته دستاوردهای بزرگی در رشد تولید داخلی و ارتقای کیفی محصولات در بخش سبک و تجاری کسب کند و در دوران سخت تحریم، وابستگی صنعت خودرو به منابع خارجی را روز به روز کمتر کند.

به گزارش ماشین نیوز ؛رهبر انقلاب در نشست اخیر با جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخل اشاره و فرمودند: حمایت‌های عملی و تبلیغاتی از تولید داخلی باید منجر به ارتقای کیفیت محصولات و همچنین ارتقای فناوری شود اما متأسفانه در برخی صنایع به‌ویژه در صنعت خودرو به موضوع کیفیت توجه نمی‌شود.
گروه بهمن متشکل از چهار مجموعه تولیدی بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور و ایران دوچرخ به رغم مشکلات و مسائل پیرامون بخش تولید و تحریم های ظالمانه بین الملل توانسته در یک دهه گذشته موفقیت های چشمگیری در ارتقای کیفی و افزایش تولید و تنوع بخشی در سبد محصولات داشته باشد.
بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده، گروه بهمن تنها خودروسازی است که دو خودروی سبک و سه خودروی سنگین محصولات آن موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.
در گروه سبک دو خودروی SUV (فیدلیتی و دیگنیتی) بهمن موتور موفق به اخذ پنج ستاره کیفی شدند و این خودروها در اولین سال عرضه به بازار با استقبال بی نظیر خریداران و متقاضیان مواجه شده اند.
در گروه تجاری نیز در بخش کامیونت، ایسوزو NMR85E و ایسوزو NPR75K بهمن دیزل موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند و در بخش کامیون نیز ایسوزو NPR75M بهمن دیزل ۵ ستاره کامل کیفی به دست آورد.
همچنین کامیون TigerV هشت تن از تولیدات شرکت سیبا موتور نیز موفق شد ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.
در راستای منویات رهبری گروه بهمن با اتکا به توان داخلی و بازنگری در راهبردها درصدد آن است تا با سرعت و شتاب بیشتر سایر محصولات خود را از نظر کیفی ارتقا دهد و محصولات جدیدی را با توجه به نیاز بازار و رقابت با سطح بین الملل عرضه کند.
در همین مورد بهمن موتور چهار محصول جدید شامل یک ون باری (CARGO VAN) در گروه تجاری سبک، یک خودروی سواری و دو خودروی SUV جدید را به زودی عرضه خواهد کرد.
شرکت بهمن دیزل نیز به عنوان بزرگترین سازنده خودروهای تجاری کشور در راستای برنامه های راهبردی کشور برای افزایش تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات به تازگی کامیونت جدید فورس را در مدل های ۶ تن و ۸.۵ تن به بازار عرضه کرده است، همچنین قرار است کامیون کشنده جدید پرقدرت و مدرن و باکیفیت با عنوان “امپاور” به بازار عرضه کند.
دستیابی به داخلی سازی، ارتقاء سطح کیفی محصولات، افزایش صد درصدی تولید و صادرات از اهداف راهبردی گروه بهمن می باشد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1489

دیدگاه شما

آخرین اخبار