بررسی افزایش مهلت واریز پیش‌‌پرداخت خرید خودرو‌‌
کد خبر: ۱۵۶۳۷ | تاریخ انتشار : ۲۰-۰۸-۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سخنگوی وزارت صمت با توجه به تقاضای برخی از مخاطبان سامانه «فارسِ من» برای افزایش مهلت واریز پیش‌پرداخت خرید خودرو، گفت: این تقاضا را در معاونت حمل و نقل وزارت صمت مطرح می‌کنیم.

به گزارش ماشین نیوز ؛امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازنگری در مهلت تعیین شده واریز پیش پرداخت خرید خودرو از طریق قرعه‌کشی وجود دارد و آیا می‌توان این مهلت را افزایش داد؟ گفت: مهلت سه روزه برای واریز پیش پرداخت خرید خودرو از طریق قرعه‌کشی، در کمیته خودرو وزارت صمت به تصویب رسیده است.

وی افزود: براساس شرایطی که در آن زمان بر بازار خودرو حاکم بوده است بعد از اینکه مقرر می‌شود که تخصیص خودرو به متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه انجام شود، کمیته خودرو نیز این مهلت را تعیین کرده تا فقط خریداران واقعی نسبت به خرید خودرو اقدام کنند و از ایجاد فضای دلالی در این بازار جلوگیری شود.

قالیباف اظهار داشت: بنابراین  براساس نظر کمیته خودرو مهلت واریز وجه پیش پرداخت خودرو سه روز تعیین می‌شود تا فرصت کوتاهی در اختیار خریداران باشد و فقط کسانی که خریدار واقعی خودرو هستند و پول آن را نیز فراهم کرده‌اند نسبت به خرید اقدام کنند و از ورود سوء استفاده کنندگان به این بازار جلوگیری شود.

وی بیان داشت: با توجه به درخواست مردمی به نظر می‌رسد افزایش مهلت برای پیش‌پرداخت وجه خرید خودرو قابل بازنگری باشد و می‌توان این موضوع را با معاونت حمل و نقل وزارت صمت مطرح و بررسی کرد که انشالله پیگیری می‌کنیم.

منبع:فارس

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=15637

دیدگاه شما

آخرین اخبار