باطل کردن بیمه تاکسیران‎‌ها از سوی تامین اجتماعی!
کد خبر: ۱۶۶۳۶ | تاریخ انتشار : ۰۶-۰۹-۱۴۰۱ - ۹:۰۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل تاکسیرانی تهران در خصوص پروانه و بیمه تامین اجتماعی تاکسیران‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛مدیرعامل تاکسیرانی تهران در برنامه شهر آفتاب رادیو تهران به برخی سوالات شهروندان از جمله تمدید کارنامه رانندگان تاکسی و همچنین باطل کردن بیمه رانندگان از سوی تامین اجتماعی پاسخ داد.

– آیا درست است که دیگر کارنامه رانندگان تاکسی را تمدید نمی‌کنید؟

اسماعیل بگی، مدیرعامل تاکسیرانی تهران در پاسخ به این سوال گفت: در خصوص این سوال تاکسیرانان محترم، باید عرض کنم که متاسفانه مشکلی در سایت ما به وجود آمد که این مشکل گهگاهی بروز می‌کند؛ به همین دلیل تاکسیرانان، مجدد به دفاتر خدمات تاکسیرانی در مناطق مراجعه کنند؛ در آنجا نه تنها مشکلی برای تمدید پروانه وجود ندارد بلکه تمدید‌ها هم به روز است؛ یعنی بلافاصله طی زمان کوتاهی کارنامه آن‌ها چاپ و تحویل داده می‌شود.

– مشکل سایت تاکسیرانی کی بر طرف می‌شود؟

داریم تلاش می‌کنیم که مشکل سایت را برطرف کنیم تا به صورت بروز و برخط خدمات ارائه شود و مراجعه کنندگان نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند و پروانه‌ها آن‌ها از طریق سایت تمدید شود؛ اما تا زمانی که مشکل برطرف شود رانندگان می‌توانند به صورت حضوری به دفاتر شرکت‌ها برای تمدید پروانه مراجعه کنند.

– آیا باطل کردن بیمه تامین اجتماعی رانندگان  از سوی سازمان تامین اجتماعی صحت دارد؟

بیمه تامین اجتماعی رانندگان با تمدید مجدد پروانه آن‌ها جاری می‌شود؛ البته این جاری شدن بیمه برای تاکسیران‌هایی است که بیمه دارند و رانندگانی که بیمه ندارند در انتظار تامین اجتماعی هستیم که مشکل بیمه آن‌ها را برطرف کنند و این رانندگان هم به لیست اضافه شوند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=16636

دیدگاه شما

آخرین اخبار