جذب نمایندگی ایران دو چرخ 
کد خبر: ۱۶۸۹ | تاریخ انتشار : ۲۱-۱۱-۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت ایران دوچرخ همزمان با توسعه محصولات، برنامه توسعه شبکه نمایندگان در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار دارد.

به گزارش ماشین نیوز ؛شرکت ایران دوچرخ به عنوان بزرگترین کارخانه تولید دوچرخه و موتورسیکلت با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار دستگاه انواع موتورسیکلت بنزینی و برقی، توانسته با ارائه محصولات متنوع و مطابق با نیاز روز بازار، سهم قابل توجهی از سبد خرید مشتریان را به خود اختصاص دهد.
گفتنی است؛ ایران دو چرخ امسال عرضه محصولات جدید را در برنامه کاری خود دارد. وترانو یکی از جدیدترین محصول این شرکت تولید و عرضه انبوه آن با مدل سال ۱۴۰۰ به بازار آغاز شده است. این محصول جدید در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا می باشد که به مرحله تولید و عرضه رسیده است. همچنین موتور برقی جیران جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ محسوب می شود با قدرت موتور ۵۰۰ وات و گشتاور شروع ۲۷/۵نیوتن متر را فراهم می کند. شرکت ایران دوچرخ همچنین در بین محصولات خود با معرفی اسکوتر برقی سه چرخ به بازار، راحتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
اخیرا نیز این شرکت، با ۳ محصول برقی تولید خود از جمله موتور برقی سه چرخ (۵۰۰ واتی)، موتور برقی جیران (۵۰۰ واتی)، موتور برقی جیران باتری لیتیومی (۱۵۰۰ واتی)، در نمایشگاه حمل و نقل پاک تهران در معرض عموم قرار داده است.
در همین رابطه شرکت ایران دوچرخ همزمان با توسعه محصولات، برنامه توسعه شبکه نمایندگان در شهرهای مختلف ایران را در دستور کار دارد.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت ایران دوچرخ به نشانی www.irdo.bahman.ir از شرایط اعطای نمایندگی آگاه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=1689

دیدگاه شما

آخرین اخبار