چری OMODA 5، سفیر جدید چینی ها
کد خبر: ۱۷۲ | تاریخ انتشار : ۰۲-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

ماه نوامبر ۲۰۲۱ بود که چری از محصول جدیدی به نام OMODA ۵ رونمایی کرد. این اولین مدل از محصولات چری است که سبک جدید طراحی این شرکت، موسوم به Art In Motion را در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو نمایش داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛OMODA ۵ در همین مدت کوتاه، توجه بسیاری از رسانه های جهان را به خود جلب کرده است. نزدیک به ۲۰۰ رسانه خودرویی از ۴۰ کشور مختلف دنیا از قبیل روسیه، برزیل، ترکیه و مکزیک، به نقد و بررسی ویژگی های ظاهری محصول جدید چری پرداخته اند. این پوشش وسیع رسانه ای، بیش از ۵۰ میلیون بار دیده شده است. طرفداران چری در سراسر جهان هم در شبکه های اجتماعی، اشتیاق خود برای ورود این محصول به بازار را ابراز کرده اند. به گونه ای که تاکنون نزدیک به ۱۰۰,۰۰۰ تعامل پیرامون آن در فضای مجازی شکل گرفته است.

مفهوم نوآورانه Art In Motion در طراحی OMODA ۵، ظاهری جذاب و دلربا به آن می بخشد. نمای جلو خودرو با جلو پنجره ماتریسی طرح الماس، خطوط اسپرت و اسپویلر دو لایه، زیبایی بی حد و مرزی پیدا کرده است. طراحی منحصر به فرد OMODA ۵ از سوی تعدادی از رسانه ها مورد تحسین قرار گرفته است. ایده کلی طراحی خودرو کاملا آینده نگرانه، چشمگیر و رقابتی به نظر می رسد. این موضوع از سطح بالای مهندسی در این خودروساز چینی حکایت دارد که به عرضه محصولات جوان پسندانه می اندیشد.

در عین حال، شاخصه اصلی OMODA ۵ را قوای محرک متنوع آن می توان دانست. چرا که احتمالا همزمان با موتورهای بنزینی، انرژی های نو هم در سبد سوختی کراس اوور جدید چری جای خواهند داشت. بسیاری از افراد امیدوار اند که چری مدل OMODA ۵ را در سال ۲۰۲۲ به بازار بفرستد و برای ورود آن به خیابان ها، به انتظار نشسته اند.

بر اساس برنامه های کمپانی چری، OMODA ۵ از سال ۲۰۲۲ وارد بازارهای آسیا، آمریکای جنوبی، استرالیا، آفریقا، اروپا و دیگر کشورها می شود و تجربه جدیدی از رانندگی با یک کراس اوور مدرن را برای مصرف کنندگان در سطح جهانی به ارمغان می آورد.
........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=172

دیدگاه شما

آخرین اخبار