انبار لوازم یدکی قاچاق در پیشوا کشف شد
کد خبر: ۱۹۷۷۶ | تاریخ انتشار : ۲۶-۱۰-۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در جریان اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیر، انبار دپوی لوازم یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۵ میلیاردریال در شهرستان پیشوا کشف شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ شهرام امیریان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا حین سرکشی از انبارهای شهرستان، به وجود مقادیری لوازم یدکی در یکی از انبارها مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد قطعات خودرو موجود فاقد هرگونه مدارک معتبر و فاقد مدرک ثبت انبار بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این عملیات ۵۰۰ کارتُن انواع لوازم یدکی مربوط به خودروهای سبک کشف شدند که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

۳۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در قرچک کشف شد

امیریان همچنین از شناسایی و دستگیری سارق محتویات و قطعات خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت و کشف اموال در شهرستان قرچک خبر داد.

وی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های محتویات و قطعات خودرو در شهرستان قرچک، بررسی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول افزود: پس از تلاش ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شیوه های پلیسی، یک نفر سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: وی در بازجویی های تخصصی پلیس به ۳۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد.

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=19776

دیدگاه شما

آخرین اخبار