خودروی Vantage RS شکار دوربین‌ها شد
کد خبر: ۲۰۷ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۰-۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

به گفته مسئولان شرکت خودروسازی استون مارتین اولین نسخه‌های برقی جانشین مدل Vantage سال ۲۰۲۵ وارد بازار می‌شوند.

به گزارش ماشین نیوز ؛در روز‌های پایانی ۲۰۲۱، استون مارتین پیش نمایشی از موتور V۱۲ را ارائه داد؛ طبق شواهد این موتور ۱۲ سیلندر در شرف بازگشت به مدل Vantage است. این خودروساز بریتانیایی تایید کرده که جانشین مدل‌های فعلی Vantage و DB۱۱ خودروی الکتریکی خواهد بود.

به نقل از motor۱، استون مارتین مرحله نهایی آزمایش Vantage با موتور V۱۲ را شروع کرده است. طبق گزارش‌ها آخرین Vantage V۱۲ نشان RS را به همراه خواهد داشت. از جمله تغییرات نمونه اولیه این خودرو می‌توان به قرار گرفتن ورودی‌های هوا در لبه کاپوت و دریچه‌های اضافی ترمز جلو روی سپر اشاره کرد. گلگیر‌های قسمت عقب با کشیدگی خود حالت گسترده تری به کوپه می‌بخشند.

خودروی Vantage RS

اگزوز‌ها در وسط خودرو بوده، اما شکاف‌های اگزوز در گوشه بیرونی سپر و در جای خود قرار دارند همچنین در نمونه اولیه باله بزرگ دیده نشده است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد موتور V۱۲ به بیرون درز نکرده و شاید این خودروساز از موتور ۵.۲ لیتری توئین توربو خود استفاده کند. این موتور ۶۳۰ اسب بخار در DB۱۱ و ۷۱۵ اسب بخار در DBS تولید می‌کند. تاریخ دقیق عرضه استون مارتین ونتیج V۱۲ RS هنوز مشخص نشده است؛ اما شواهد از عرضه نمونه‌های اولیه در هفته‌های آینده حکایت دارد.

خودروی جدید استون مارتین

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=207

دیدگاه شما

آخرین اخبار