افزایش تعرفه پارکینگ موتور و خودرو در سال ۱۴۰۲
کد خبر: ۲۰۹۷۸ | تاریخ انتشار : ۱۶-۱۱-۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تعرفه ورودی موتورسیکلت و خودرو به پارکینگ‌های مسقف و غیرمستقیم را اعلام کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛مجتبی شفیعی؛ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به بهای خدمات حوزه حمل‌ونقل که امروز به تصویب رسید، گفت: بحث تعیین عوارض تردد در طرح ترافیک سال ۱۴۰۲ افزایش ۲۰درصدی داشت و  نرخ پایه از ۴۳ هزار و ۸۰۰ به حدود ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت اما سایر روش‌های کنترل طرح تغییری نمی‌کند.

وی با اشاره به حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها گفت: این مبلغ از ۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای ساعت اول خودروها و وانت‌بارها در پارکینگ‌های سطح یک به ۶ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافت.

شفیعی ادامه داد: همچنین بهای خدمات پارکینگ غیرمسقف از ۲ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره موتورسیکلت‌ها گفت: بهای پارکینگ موتورها از ۱۶۰۰ تومان برای یک ساعت اول به ۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

وی درباره پارک حاشیه‌ای گفت: مبلغ پارک حاشیه‌ای از یک‌هزار و ۶۰۰ برای دو ساعت اول به‌ازای هر نیم ساعت به ۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسید البته پارک حاشیه‌ای هنوز اجرایی نشده است و برای ۷۵ هزار پارک قرارداد بسته‌ شده است و برای سال آینده ۱۲۰ هزار پارک حاشیه‌ای ایجاد می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: کل درآمد حاصل از پارک حاشیه‌ای باید برای حمل ونقل عمومی صرف شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران درباره دریافت پول توسط پارکبانان گفت: پارکبابانان نباید به‌صورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند این مبلغ  دریافت می‌شود به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به‌واسطه پارک حاشیه‌ای ندارد و هر پرداختی سامانه‌ای است.

برچسب ها:, , , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=20978

دیدگاه شما

آخرین اخبار