آخرین روز افتتاح حساب وکالتی ثبت نام ایران خودرو
کد خبر: ۲۱۰۳۰ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۱-۱۴۰۱ - ۹:۳۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

متقاضیان عادی (به استثنا مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده) تا امروز ۱۷ بهمن فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی یکی از بانک های معرفی شده حساب وکالتی افتتاح کنند.

به گزارش ماشین نیوز ؛در طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ عرضه شده است.

براساس این گزارش مشتریان می‌توانند تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. به این منظور متقاضیان عادی (به استثنا مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده) تا امروز ۱۷ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی یکی از بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات، رفاه و پاسارگاد حساب وکالتی افتتاح کنند.

ارسال اطلاعات حساب وکالتی از بانک به ایران خودرو در بازه‌های زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود به همین دلیل ضروری است، تا متقاضیان پس از گذشت ۷۲ ساعت از افتتاح حساب برای ثبت نام به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو مراجعه کنند و امکان ثبت نام ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از افتتاح حساب و تکمیل وجه آن میسر نخواهد بود.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=21030

دیدگاه شما

آخرین اخبار