احداث سه ایستگاه شارژ خودروهای برقی در کیش
کد خبر: ۲۲۰۶۷ | تاریخ انتشار : ۰۶-۱۲-۱۴۰۱ - ۹:۲۴ | نسخه چاپی نسخه چاپی

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سه ایستگاه شارژ خودروهای برقی در این جزیره با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛علیرضا ابراهیم پور با بیان اینکه واردات خودروهای برقی و هیبریدی به مناطق آزاد از اولویت های نوسازی ناوگان حمل و نقل این مناطق است اظهار کرد: در این راستا احداث ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در جزیره به عنوان یکی از پیش نیازهای حرکت در مسیر استفاده از انرژی پاک در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی افزود: برای تحقق این اولویت احداث ۱۰ ایستگاه برنامه ریزی شده که تا کنون سه مورد از آن با سرمایه گذاری بخش خصوصی به اتمام رسیده و هفت مورد دیگر نیز در حال پیگیری است.

ابراهیم پور با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش اراضی مورد نیاز این ایستگاه ها را به قیمت مصوب در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد اظهار کرد: در صدد هستیم با مشارکت شرکت های مختلف داخلی و خارجی نسبت به واردات خودروهای مورد نیاز جزیره اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی یادآور شد: تا کنون نیز رایزنی های مختلفی در این خصوص انجام شده و علاوه بر آن حرکت کیش به سمت تبدیل به جزیره اکولوژیک در اولویت قرار گرفته است.

ابراهیم پور گفت: بازده بالا، کنترل راحت‌تر، کیفیت کنترل بهتر و انتشار آلودگی محیطی کمتر از مزایای برقی‌سازی در سیستم‌های حمل‌ونقلی محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها:, , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=22067

دیدگاه شما

آخرین اخبار