خودروسازان پرداختی‌های خود به قطعه‌سازان را به موقع انجام دهند
کد خبر: ۲۲۶۱۰ | تاریخ انتشار : ۱۵-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با اشاره به شرایط سخت تورمی جامعه و کاهش قدرت خرید افراد به خصوص در جامعه کارگری، خواستار انجام به موقع پرداختی ها از سوی خودروسازان شد.

به گزارش ماشین نیوز ؛“گلوردی گلستانی” امروز دوشنبه در نشستی خبری افزود: در سال ۱۴۰۱، قطعه سازان توانستند در موضوع تیراژ تولید و تامین قطعات برای خودروسازان و تکمیل خودروهای ناقص و کف پارکینگ آنها عملکرد خوبی داشته باشند.
وی از عدم پرداخت به موقع مطالبات از سوی خودروسازان گلایه کرد و گفت: به‌طور مثال در این زمینه مدیرعامل اسبق ایران خودرو وعده هایی داده بود که عملی نشد و
درخواست داریم که پرداختی‌ها به موقع انجام شود تا قطعه‌سازان پایان سال خوبی داشته باشند.
این مقام صفی همچنین با اشاره مجدد به وضعیت کمرشکن تورم که ادامه کار را برای واحدها سخت کرده، تاکید کرد: باید موجبات تعدیل قیمت‌ها و قراردادها و اصلاح آنها فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد در سالی که گذشت کیفیت قطعات تولیدی با بهبود همراه شده و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با انرژی بیشتری روند صعودی خود را ادامه دهیم گلستانی تصریح کرد: امروز قطعه‌سازان شرایط نامطلوبی ندارد و در بحث تولید از جدیت کافی برخوردارند و امیواریم مشکلات از سوی خودروسازان حل شود که عمده آن به مسائل مالی و تامین مواد اولیه برمی‌گردد.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=22610

دیدگاه شما

آخرین اخبار