فعالیت مراکز معاینه فنی “شهید آبشناسان” و “شقایق” به صورت شبانه‌روزی
کد خبر: ۲۳۹۱۳ | تاریخ انتشار : ۲۰-۰۱-۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی از فعالیت مراکز معاینه فنی “شهید آبشناسان” و “شقایق” به صورت شبانه‌روزی خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ شادی مالکی با اشاره به مراجعه روزانه بالغ بر ۸ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران، اظهار کرد: بنا بر تاکید شهردار تهران و مدیریت شهری مبنی بر تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان از امروز ۲۰ فروردین ماه دو مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان و شقایق به صورت شبانه‌روزی فعال شدند.

وی افزود: فعالیت ۲۴ ساعته مرکز شقایق به مدت ۲ هفته برنامه‌ریزی شده که در صورت استقبال و استفاده از ظرفیت ایجاد شده این طرح ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی تصریح کرد: در حال حاضر با اضافه شدن این دو مرکز به مرکز بیهقی، در شهر تهران ۳ مرکز معاینه فنی به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی به شهروندان ارائه خدمات می‌کند.

مالکی در خصوص افزایش ساعت کاری مراکز و نحوه فعالیت آنها، افزود: علاوه بر شبانه‌روزی شدن دو مرکز شهید آبشناسان و شقایق، ۲ ساعت به فعالیت سایر مراکز معاینه فنی اضافه شده است. به صورت تفصیلی مراکز نیایش، دماوند، سراج، شهید چمران، الغدیر، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان‌آباد، بعثت، فدائیان اسلام، چیتگر، ابوذر، ایران خودرو، آزادی و کلیه واحدهای سیار از ۷ صبح الی ۲۰ فعال هستند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی در خصوص مراکز معاینه فنی اینترنتی گفت: در حال حاضر پذیرش در ۱۰ مرکز معاینه فنی شهر تهران مشتمل بر ۲۸ خط معاینه فنی خودروهای سبک صرفا اینترنتی انجام می‌شود. مراجعه به مراکز بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و چهار واحد سیار نوبنیاد، گیلان، هنگام (شماره ۴) و هنگام (شماره ۸) تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت‌گیری اینترنتی در سامانه تهران من امکانپذیر است.

وی تاکید کرد: به جز ۱۰ مرکز اشاره شده مراجعه به صورت حضوری و یا نوبت‌گیری اینترنتی به سایر مراکز امکانپذیر است.

مالکی با اشاره به تفاوت ساعت کاری و نحوه پذیرش مراکز معاینه فنی و به‌ویژه فعالیت تعدادی مراکز منتخب در روزهای تعطیل، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانند در صورت هرگونه سؤال با کارشناسان سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=23913

دیدگاه شما

آخرین اخبار