دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در تهران
کد خبر: ۲۴۴۹۰ | تاریخ انتشار : ۲۹-۰۱-۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ | نسخه چاپی نسخه چاپی

پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ماشین نیوز ؛ سرهنگ رسول بهرامی ارشد سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده “خیابان مرتضی کرد” تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی وانت که راننده آن به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، پلاک خودروی وانت به طرز ماهرانه‌ای مخدوش و کمرنگ شده است و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد ادامه داد: مأموران نهایتاً با ایجاد طرح مهار و اعلام مشخصات خودرو به دیگر واحدهای گشتی، خودروی وانت را متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ بهرامی ارشد گفت: از عقب خودروی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۴ دستگاه باند سرقتی مجموعاً به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال ۲ قبضه سلاح سرد و مقدار چند گرم مواد مخدر از جنس شیشه و هروئین کشف شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت تهران و ۱۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان ۲۹ و ۲۶ ساله دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=24490

دیدگاه شما

آخرین اخبار