آغاز جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در قشم
کد خبر: ۲۴۴۹۸ | تاریخ انتشار : ۲۹-۰۱-۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شهردار قشم از جمع آوری خودروهای فرسوده و بلا استفاده رها شده در حاشیه این شهر و انتقال آنها به پارکینگ های عمومی خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛میرداد میردادی اظهار داشت: واحد خدمات شهری شهرداری قشم در راستای وظایف قانونی خود، عملیات جمع آوری خودروهای فرسوده و تعمیراتی رها شده در سطح این شهر را آغاز کرده است.

شهردار: جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در قشم آغاز شد

وی ادامه داد: خودروهای فرسوده که برای مدت طولانی در معابر اصلی و فرعی این شهر رها شده و بلا تکلیف مانده‌ اند توسط نیروهای انضباط شهری با همکاری نیروی انتظامی جمع آوری و به توقفگاه‌ های مجاز هدایت می‌ شوند.

شهردار: جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در قشم آغاز شد

شهردار قشم توضیح داد: این خودروها که به دلیل رسیدن به سن فرسودگی در حاشیه معابر شهری قشم رها شده و مالکان سراغی از آن نمی گیرند، باعث ترافیک، بی‌ نظمی در رفت و آمد شهری و زشتی چهره عمومی مرکز بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس شده اند.

میردادی اضافه کرد: قشموندان می توانند با ارسال گزارش رها شدگی اینگونه خودروهای فرسوده در معابر عمومی، محله ای، پیاده رو ها و خیابان‌ ها نگین خلیج فارس به واحد خدمات شهری شهرداری قشم به اجرای این طرح کمک کنند.

شهردار: جمع آوری خودروهای فرسوده رها شده در قشم آغاز شد

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=24498

دیدگاه شما

آخرین اخبار