مراقب لینک‌های جعلی سامانه یکپارچه خودرو باشید
کد خبر: ۲۴۸۵۴ | تاریخ انتشار : ۰۵-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات بوشهر گفت: مراقب تبلیغات دروغین و لینک‌های جعلی سامانه یکپارچه خودرو در فضای مجازی باشید.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ مهدی قاسمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تبلیغات جعلی تغییر نوع خودرو در فضای مجازی و سو استفاده‌های مجرمانه شیادان اینترنتی همزمان با شروع امکان تغییر نوع خودرو محصولات برخی از شرکت‌های خودروساز هشدار داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات بوشهر با اشاره به اینکه مهلت پنج روزه امکان تغییر نوع خودرو انتخابی توسط متقاضیان، در سامانه یکپارچه‌سازی از امروز آغاز شده است، گفت: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌شود برای پیشگیری از هرگونه آسیب‌پذیری کاربران از کلاهبرداری، کپی و سرقت اطلاعات ذخیره‌شده در تجهیزات هوشمند همراه خود، از کلیک بر روی لینک‌های تبلیغ شده در فضای مجازی و سایت‌های نامعتبر خودداری کنند و صرفاً به آدرس اعلام شده جهت انجام خواسته خود مراجعه کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد: ساده‌ترین و مؤثرترین راه برای مقابله با اقدامات مجرمانه مجرمین سایبری، افزایش سطح آگاهی است.

سرهنگ قاسمی گفت: از شهروندان توقع داریم توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاه‌برداران و سودجویان باشند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به صورت آنلاین با کارشناسان ما در میان بگذارند.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=24854

دیدگاه شما

آخرین اخبار