طرح انسداد مقطعی کندوان آغاز شد
کد خبر: ۲۵۱۵۵ | تاریخ انتشار : ۱۰-۰۲-۱۴۰۲ - ۹:۳۳ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده پلیس راه کندوان از اجرای طرح انسداد این محور پرتردد کشور از امروز دهم تا ۲۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرگرد محمد احمدی  افزود: طرح انسداد محور کندوان از هشت صبح تا ۱۷ عصر روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته طی این مدت اجرا می شود.

وی عملیات اجرای احداث، تعمیر و مرمت دیوار و ابنیه فنی جاده را علت انسداد این جاده کوهستانی اعلام کرد.

وی اظهارداشت: کاربران جاده ای طی این مدت می تواند از محورهای جایگزین استان مازندران هراز و سوادکوه تردد کنند.

فرمانده پلیس راه کندوان در خصوص وضعیت ترافیکی اکنون محور خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ترافیک محور کندوان عادی و روان بوده و حوادث خاصی اعم از تصادف و ریزش سنگ از ارتفاعات گزارش نشده است.

سرگرد احمدی تصریح کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 محور کرج – چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

منبع: ایرنا

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=25155

دیدگاه شما

آخرین اخبار