جزییات ۲ تصادف فوتی در پایتخت
کد خبر: ۲۵۵۰۹ | تاریخ انتشار : ۱۶-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت:متاسفانه از شب گذشته تا کنون معابر ترافیکی پایتخت شاهد دو تصادف منجر به فوت بوده است.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ احسان مومنی گفت: شاهد  شروع ترافیک صبحگاهی  و حجم بالای تردد‌ها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

سرهنگ مومنی ادامه داد: بزرگراه علامه جعفری غرب به شرق، آبشناسان محدوده سردار جنگل، شهید زین الدین شرق به غرب، بزرگراه همت و خیابان آزادی دارای ترافیک می‌باشند.

سرهنگ  مومنی گفت: همچنین در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری، شهید سلیمانی و آزادگان شاهد ترافیک پرحجم، اما روان هستیم.

وی در ادامه گزارشی از دو تصادف فوتی طی شب گذشته و بامداد امروز گفت: متاسفانه از شب گذشته تا کنون معابر ترافیکی پایتخت شاهد دو تصادف منجر به فوت بوده است. یکی از این تصادفات منجر به فوت را موتورسیکلتی رقم زد که بامداد امروز در بزرگراه شهید زین الدین به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی و سرعت غیرمجاز واژگون بر اثر شدت جراحات وارده به سر متاسفانه جان خود را از دست داد.

مومنی در ادامه با تاکید بر عدم عبور از عرض بزرگراه‌ها توسط عابرین پیاده افزود: همچنین متأسفانه شب گذشته حادثه در بزرگراه آزادگان منجر به فوت یکی از پایتخت نشینان شد. این حادثه در اثر عبور عابر پیاده از عرض بزرگراه آزادگان رخ داد که طی آن عابر پیاده با خودرو پراید برخورد و متأسفانه فوت می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=25509

دیدگاه شما

آخرین اخبار