بررسی نحوه فروش خودروها در کمیسیون اصل ۹۰
کد خبر: ۲۵۵۴۹ | تاریخ انتشار : ۱۶-۰۲-۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی سه شنبه این هفته (۱۹ اردیبهشت ماه) میزبان نمایندگان وزارت صمت برای تعیین تکلیف نحوه فروش خودروهای وارداتی و تولید داخل است.

به گزارش ماشین نیوز ؛دستور کار این هفته (۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت) کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی اعلام شد که بر این اساس ۶ وزیر برای پاسخ به سؤالات برخی نمایندگان مجلس در تعدادی از کمیسیون ها حاضر می شوند.

کمیسیون اصل ۹۰

در جلسه امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت این کمیسیون به پرونده اختلاف برخی نهادها بر سر املاک یکی از دستگاه ها با حضور نمایندگان ثبت اسناد استان تهران، سازمان اموال و املاک کوثر، نماینده حقوقی وزارت آموزش وپرورش، شهردار منطقه ۳ و شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان رسیدگی می شود. همچنین در کمیسیون فرهنگی این کمیسیون پرونده مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

این کمیسیون در روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز موضوع اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را با حضور رئیس کل گمرک برگزار می کند.

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت نیز میزبان وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی برای بررسی موضوع وصول مطالبات مالیاتی از ابربدهکاران مالیاتی و نیز ابهامات مرتبط با آزادسازی سهام عدالت است؛ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی نیز با حضور مسئولان سایر دستگاه های مرتبط با موضوع زمین و مدیریت اراضی دولتی، موضوع جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی را توضیح می دهد.

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت نیز موضوع رسوب کالاها در بنادر و گمرکات را با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های مربوطه شامل گمرک، بنادر و دریانوردی، اموال تملیکی، بازرگانی دولتی، پشتیبانی امور دام، مناطق آزاد، صمت و استاندارد را بررسی می کنند.

معاون حمل و نقل وزارت صمت، رئیس ستاد مصرف سوخت و فرمانده راهور نیز درباره مشکلات اجرای قانون جوانی جمعیت (واگذاری خودرو به مادران)، نوسازی خودروهای فرسوده و همچنین نحوه فروش خودروهای وارداتی و تولید داخل توضیحاتی ارائه خواهند داد.

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت نیز وزیر ارتباطات همراه با مدیران عامل اپراتورهای تلفن ثابت و همراه علاوه بر تشریح آخرین وضعیت راه اندازی فیبر نوری، درباره تعرفه های تلفن های ثابت و همراه با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس توضیحات لازم را ارائه می دهند.

 کمیسیون صنایع

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت نشست دارند که مهمترین موارد مورد بررسی، لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو، لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخش از مقررات مالی دولت ۲ و بررسی مشکلات شرکت مخابرات است.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=25549

دیدگاه شما

آخرین اخبار