تشکیل کمیسیون ایمنی سفرهای نوروزی برای کاهش تصادفات
کد خبر: ۲۶۶۰ | تاریخ انتشار : ۱۷-۱۲-۱۴۰۰ - ۷:۳۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

وزیر کشور از تشکیل کمیسیون ایمنی سفرهای نوروزی برای کاهش تصادفات جاده‌ای و سفری ایمن در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛احمد وحیدی  اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به لرستان از موضوعات مورد تاکید در سفر امروز بود و خوشبختانه حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی و منابع تسهیلاتی در اختیار لرستان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: بازدیدهایی از شهرها و پروژه‌های این استان انجام شد و ضرورت دارد سرمایه‌گذاری‌هایی در حوزه‌های شیلات، انار و انجیر در استان  انجام شود و حل مسائل در برخی موضوعات استانی باید سرعت بیشتری بگیرد.

وزیر کشور در خصوص تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز عنوان کرد: در این راستا کمیسیون ایمنی سفرهای نورزوی را باید شکل داد و برقرار کرد، این کمیسیون در سطح استان‌ها باید شکل گیرد تا سبب کاهش حوادث جاده‌ای و بهتر کردن زمینه‌ سفرهای نوروزی شود.

وی افزود: همچنین مسئله کنترل سفرها از حیث مقررات بهداشتی مورد تاکید است چراکه همچنان با بیماری کروناویروس  مواجه هستیم و نباید این سفرها سبب افزایش بیماری شود و از این جهت نیز این مساله مورد توجه است و در سطح استان‌ها پیگیری می‌شود.

وحیدی گفت: همچنین برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در استان‌ها تدابیری باید اندیشیده شودتا آنان بتوانند با رعایت مقررات، سفرهای راحت و خوبی داشته باشند.

 

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2660

دیدگاه شما

آخرین اخبار