انهدام باند سرقت خودرو با شلیک دقیق مأموران
کد خبر: ۲۶۷۵۹ | تاریخ انتشار : ۰۶-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در محدوده خیابان مسجد در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پراید مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و سعی در زیر گرفتن مأموران داشت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پراید آلات و ادوات سرقت، سه دستگاه باطری و یک قبضه سلاح سرد کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پراید و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که، اقدام به سرقت خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=26759

دیدگاه شما

آخرین اخبار