فروش خودرو به وقت غذا خوردن
کد خبر: ۲۷۸۷۹ | تاریخ انتشار : ۲۷-۰۳-۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

بی‌وای‌دی، سازنده خودروهای برقی چین، رستوران منطقه Boat Quay (اسکله قایق) را به عنوان بخشی از نمایشگاه خودروهای هیبریدی افتتاح کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛ جدیدترین نمایندگی خودرو سنگاپور یک رستوران در Boat Quay است. خودروهای برقی چینی و شرکت بی‌وای‌دی بر این باورند  که راه دلپذیرتر برای متقاعد کردن خریداران خودرو، جایی است که غذای اصلی بدون حضور فیزیکی خودرو است و این تنها برند خودرویی نیست که تلاش می‌کند کارها را متفاوت انجام دهد.

شاید تصور این نمایندگی خودرو در رستوران دور از انتظار باشد اما نشان می‌دهد که خودروسازان چگونه برای جلب توجه مصرف‌کنندگان تلاش می‌کنند. نکته مهم این است که خودروهای الکتریکی نیاز به تغییر در سبک زندگی دارند که بی‌وای‌دی قهرمان آن است.

لیو ژولیانگ، مدیر کل بی‌وای‌دی برای آسیا و اقیانوسیه گفت که یکی از اهداف این فروشگاه نشان دادن این واقعیت است که خودروهای الکتریکی فقط برای حمل‌ونقل نیستند، بلکه تغییر خودروهای موتور احتراق داخلی به خودروهای برقی است و این نه تنها یک انقلاب خودرویی است، بلکه یک تغییر در سبک زندگی است.

طبقه همکف این ساختمان یک رستوران با برند بی‌وای‌دی است البته منوی غذا با الهام از مدل و فناوری بی‌وای‌دی است و طبقه دوم یک مرکز کوچک برای اطلاعات بی‌وای‌دی و مدل‌های آن است.

بر اساس گزارش بیزینس، این رستوران منعکس‌کننده رویکرد جدید و غیر متعارف بی‌وای‌دی برای فروش خودرو در سنگاپور است که می‌تواند رویکرد شرکت چینی را در منطقه نیز شکل دهد.

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=27879

دیدگاه شما

آخرین اخبار