ارتقاء نسبی کیفیت خودروی شاهین
کد خبر: ۲۸۲۴۰ | تاریخ انتشار : ۰۱-۰۴-۱۴۰۲ - ۸:۴۹ | نسخه چاپی نسخه چاپی

بازرس قضایی و بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه کیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی کل کشور بر این است که با نظارت های متناوب از خطوط تولید، کیفیت محصولات خودروسازان که مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ماشین نیوز ؛محمود صلبی در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، تصریح کرد: تیم بازرسی سازمان بازرسی کل کشور که در شرکت های خودروسازی مستقر است؛ روند تولید خودرو، کیفیت محصولات و قطعات مربوط را مورد ارزیابی و پایش قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه در ماه اخیر و ماه های آتی تیم بازرسی سازمان بازرسی کل کشور، کیفیت قطعات مورد استفاده در خط تولید گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو را بررسی می کند، افزود: سعی بر این است که با نظارت های مستمر، خودروسازان بتوانند کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا داده و بیش از گذشته، رضایت مردم را کسب کنند.

بازرس قضایی و بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: برای آنکه فرایند تولید خودرو بهتر از گذشته شود، قطعات مورد استفاده خودروسازان به آزمایشگاه های دارای تاییدیه صلاحیت، داده خواهد شد تا با ارزیابی کارشناسی آن، نظرات خود را نسبت به کیفیت قطعات ارایه دهند، لذا ۴ تا ۶ ماه دیگر نتایج آن استخراج و اعلام خواهد شد.  این امر در قطعات حساس و حیاتی خودرو با حساسیت بیشتری دنبال می شود.

او افزود: با مشخص شدن نتایج آزمایش قطعات مورد استفاده در خودروها، با اطلاعات جامع تری می توان محصولات را ارزیابی کرد.

صلبی با تاکید بر اینکه کیفیت برخی محصولات گروه خودروسازی سایپا به طور نسبی ارتقا داشته و این مجموعه سعی کرده، نقص های گذشته را جبران کند، اذعان داشت: برخی ایرادهای اولیه خودرو شاهین مرتفع شده و اکنون این خودرو با کیفیت بهتری در حال تولید است. با بهبود کیفیت، مردم از خودروهای داخلی رضایت پیدا می کنند و دغدغه مشتریان کاهش خواهد یافت.

گفتنی است پس از بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا، در جلسه ای با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، روند تولید محصولات و موانع موجود در این حوزه و همچنین در خصوص لزوم بهبود مستمر در کیفیت خودروهای تولیدی، مواردی مطرح و مورد گفتگو قرار گرفت.

برچسب ها:, ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=28240

دیدگاه شما

آخرین اخبار