صدور فراخوان برای یک میلیون خودروی BMW
کد خبر: ۲۸۶۵ | تاریخ انتشار : ۲۱-۱۲-۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت BMW به دلیل خطر آتش سوزی در بیش از یک میلیون خودرو خود فراخوان گسترده‌ای را صادر کرد.

به گزارش ماشین نیوز ؛برخی از خودرو‌های شرکت BMW به دلیل خطر آتش سوزی در ایالات متحده آمریکا با فراخوانی روبرو هستند که بیش از ۹۰۰۰۰۰ خودرو را تحت تأثیر قرار داده است. این خبر توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا (NHTSA) در کمپین شماره ۲۲V-۱۱۹ اعلام شده است.

البته فقط خودرو‌های BMW از سری ۱ کوپه تا Z۴ رودستر، که در بازه‌های زمانی خاصی تولید شده‌اند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند. تاریخ تولید به ژانویه ۲۰۰۵ باز می‌گردد. همانطور که در گزارش فراخوان ذکر شده است، جدول زیر مدل‌های آسیب دیده و تاریخ تولید مربوطه شان را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود مقصر این فراخوان گسترده دمنده گرمکن است. به گفته BMW، این قطعه ممکن است توسط تامین کننده مطابق با مشخصات خواسته شده، تولید نشده باشد. مشکل دمنده گرمکن می‌تواند منجر به افزایش خطر آتش سوزی شود.

خودروی BMW

دقیقاً ۹۱۷۱۰۶ خودرو بخشی از فراخوان هستند که تخمین زده می‌شود تنها یک درصد از آن‌ها دارای نقص باشند. با این حال، بلومبرگ گزارش می‌دهد طبق اطلاعاتی که سخنگوی بی ام و منتشر کرده، ۹۸۰۰۰ وسیله نقلیه در کانادا و ۱۸۰۰۰ خودرو نیز در کره جنوبی می‌توانند تحت تاثیر این مشکل قرار گیرند.

گزارش شده این قطعه مشکل دار توسط شرکت آلمانی Mahle International GmbH ساخته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:, , , ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=2865

دیدگاه شما

آخرین اخبار