توقیف ۱۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
کد خبر: ۲۸۹۲۷ | تاریخ انتشار : ۱۳-۰۴-۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ | نسخه چاپی نسخه چاپی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از ۴ دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش ماشین نیوز ؛سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی  این استان  در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به ۴ دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی ها، ۱۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۸ نفر دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

برچسب ها: ........ لینک کوتاه : mashinnews.com/?p=28927

دیدگاه شما

آخرین اخبار